PPC · REKLAMOS FORMOS · Skaitmenine Rinkodara · VISOS TEMOS

PPC kampanijų planavimas

PPC kampaniju planavimas

Vienas didžiausiu privalumų internetinėje reklamoje, kad čia, skirtingai negu tradicinėje medijoje, tu gali identifikuoti įvairius segmentus ir rodyti skirtingas, jiems adaptuotas žinutes.

Dalinuosi straipsniu su išsamiai aprašyta taktika, kaip reiktų organizuoti PPC kampanijas, kad jos būtų ne tik efektyvios, bet ir duotų ilgalaikės naudos.

Pagrindiniai principai: 

  • Įsivardinti segmentus, kuriems tavo konkretus pasiūlymas gali būti įdomus (tai gali būti kur kas siauresni segmentai, nei bendrai verslo);
  • Įsivardinti, kokias naudas/vertes tavo konkretus produktas turi;
  • Pasiruošti kiekvienam segmentui adaptuotas žinutes ir testuoti;
  • Stebėti, kurios reklamos suveikė geriausiai. Tai leis identifikuoti, kas svarbu yra konkrečiam segmentui (išsikelti hipotezes) ir geriau pažinti savo klientus. Tokią informaciją galima vėliau panaudoti ir tolimesnės komunikacojos metu.
Advertisements

One thought on “PPC kampanijų planavimas

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s