MARKETINGO PLANAVIMAS · MARKETINGO STRATEGIJA · VISOS TEMOS

Kaip parduoti ne su akcija?

Lietuviai labai myli akcijas. Ne tik pirkėjai, bet ir pardavėjai. Nora tai toks nelabai “negudras“ marketingas, kur aš atiduodu savo maržą ir tiesiog visiems apie tai pranešu. Žodžiu, Lietuva šiandien – toks truputi nuolatinis finalinis gradiozinis išpardavimas.

Suprantama, kaina – labai SVARBU, o dažnai ir nulemia sprendimą. Tačiau pirkėjai, išmokę, kad be nubrauktos kainos neverta, perka tik su nuolaida. Ir tai tikrai ne pats geriausias sprendimas pardavėjui ir nelabai įdomus marketingistui, kuris iš tikrųjų myli ir supranta marketingą.

Žemiau pateikiu pavyzdį, kaip parduoti ne su akcija/braukta kaina, o su gera kokybiška preke-sprendimu, kurios žmonėms tuo metu reikia.

Prekė traffic builder – IKEA dvi kėdutės ir staliukas tik 36,97 eur 

Screen Shot 2016-05-12 at 21.03.27

IKEA pavyzdyje yra keletas gerų dalykų:

  • Laikas – tik atšilus orams, kai visi žmonės trokšta būti kuo daugiau lauke

Reklama

  • Pateikiamas sprendimas – dauguma lietuvos miesto gyventoju, deja, turi tik mažą daugiabučio balkonėlį, tad IKEA siūlo sprendimą, idėją, kaip tinkamai šią erdvę išnaudoti. Zahradka
  • Economy of scale – turint vieną einamiausią prekę lengviau prognozuoti, ką nupirks ir pasirūpinti, kad prekės būtų. Užsakant didelį kiekį lengviau išsidėrėti geras kainas, net ir kokybiškam produktui.
  • Parduoda idėją – savo reklamose IKEA parduoda gražaus, jaukaus balkono idėją, o ne tik konkrečią prekę

outdoor-furniture-2015

  • Papildančios prekės – nusprendus, kad reikia jaukaus balkono tik kėdučių ir staliuko neužteks. Reikės ir gėlyčių ir pagalvėlių, dekoratyvinių šviestuvų ir pan.

Vasaros reklamos

Vienas geriausių būdų parduoti ne su akcija yra turinio rinkodara.

Ar esatę išbandę/pastebėję panašių strategijų ar pavyzdžių? Pasidalinkite :))

Susiję straipsniai:

Reklama

1 mintis apie “Kaip parduoti ne su akcija?

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s