MARKETINGO STRATEGIJA · Naujienlaiškiai · REKLAMOS FORMOS · Skaitmenine Rinkodara · VISOS TEMOS

Louis C.K. marketingas | autentiškumas ir nuoširdumas marketinge

Jei gerai žinai savo tikslinę auditoriją ir esi autentiškas, tai nebūtina naudoti marketingo gerųjų praktikų, kad pasisektų. Svarbiausiai yra būti savimi ir būti nuoširdžiu. Net ilgas naujienlaiškis, daug teksto su gramatinėmis klaidomis ir be aiškaus call-to-action gali atnešti sėkmę, jei tai yra in-line su prekės ženklu.

Autentiškas marketingas

Autentiškas kiekviename touch point. Louis C.K.’s marketingas yra toks kaip ir jo humoras, kiekviename prisilietime. Tai puikus pavyzdys, kokia turėtų būti prekės ženklo komunikacija išlaikant autentiškumą. Jis nesilaiko taisyklių, jo komunikacija juokinga, stačiokiška ir labai paprasta.

Jei pamiršai slaptažodį gausi štai tokį atsakymą, kurio ir tikėtumeisi iš Louis:

Apparently you forgot your password? Ok, so here’s your new one, stupid:
EMAIL: [My email]
PASSWORD: moron.na2oq
Here’s the login page in case you forgot that too:
https://buy.louisck.net/account/signin

Autentiškumui sukurti labai svarbu, kad žmogus jaustųsi tarsi laiškas būtų skirtas tik jam. Taip pat tonas, naudojamas tekstuose, turi atspindėti prekės ženklą:

Greetings.

It’s been pointed out to me by literally tens of thousands of people that I failed to provide a link to my website within my last email regarding “Todd Barry the Crowd Work Tour” being for sale on my site louisck.net for 5 dollars. So here is the link.  http://louisck.net.

That’s really it. But, while I have your attention, lets chat for a minute.

So. How ARE you???? Can you believe all this stuff going on? I KNOW!   What is HER problem??  Oh my god. Seriously? I heard he died. He didnt die? that’s WEIRD.

Yeah.  Yeah.  So.  Cool.  Here’s the link one more time.  http://louisck.net.

Okay.  Have a great day.  Try your best and get home safe.

Your annoying person,
Louis CK

Toks naujienlaiškis ne tik neužknisa, bet ir kuria teigiamas prekės ženklo asociacijas – didina prekės ženklo vertę. Naujienlaiškis tau patiks būtent dėl tos pačios priežasties kaip ir šis komikas – nes juokinga.

Kanalai, kurie atspindi prekės ženklą. Be tekstuose jaučiamo tono taip pat svarbu ir kanalai, kurios naudojame. Louis C.K. naudoja tik email marketingą, nes tai atitinka jo prekės ženklą. Žmogus nesitikėtų šio down-to-earth žmogaus sutikti Twitter ar Instagram.

Nuoširdumas ir paprastumas paperka. Komikas nenaudoja pardaviminių taktikų ir tuščiažodžiavimo. Jo komunikacija paprasta ir tikslinga bei nuoširdi – to the point. Šiandien žmogui pavargusiam nuo reklamos gausos, tokia komunikacija daug patrauklesnė ir patikimesnė. Mes išmokome atfiltruoti viską, kas mums nors truputį primena reklamą. Mes perkame iš tų, kuriais pasitikime.

Visą straipsnį rasite: 

The marketing genius of Louis C.K.

Susiję straipsniai: 


Reikia pagalbos dėl mail marketingo? Kreiptis

 

Advertisements

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s