MARKETINGO PLANAVIMAS · MARKETINGO STRATEGIJA · VISOS TEMOS

Rizikų mažinimas marketinge | UBER marketingas

 

uber-980x420

Marketingo vienas iš pagrindinių tikslų yra mažinti rizikas, kurias mato potencialus klientas. Visos rizikos dažniausiai skirstomos į  6 grupes, kurias panagrinėsiu žemiau. Kad geriau įsivaizduotumėte, kaip kiekvieną iš jų būtų galima efektyviai sumažinti, pasinaudosiu žinomo prekės ženklo – UBER marketingo pavyzdžiais.

Finansų rizika (financial loss) – rizika siejama su pinigų praradimu, jei įsigytas produktas bus nekokybiškas ir suges arba jei rinkoje yra geresnis/identiškas produktas už mažesnę kainą.

UBER, kad sumažintų jaučiamą finansų riziką, pirmą pavažiavimą dovanoja. Taip rizika iš viso panaikinama ir produkto kokybe gali įsitikinti neišleidęs nė cento.

Uber marketingas

Funkcinė rizika (funkcional loss) – rizika siejama su tuo, kad įsigytas produktas neatitiks mūsų poreikių ir neturės tam tikrų mums reikalingų savybių. uber-clone-script-4.png

UBER vairuotojais gali tapti tik palyginus naujų mašinų savininkai. UBER iš savo pusės patikrina ir paties vairuotojo biografiją. Taip užtikrinama paslaugos kokybė.

Prieš užsakant klientas gali matyti, kaip vairuotoją vertino kiti keleiviai. Atsiliepimai – vienas geriausių būtų pirkėjui įvertinti produkto kokybę prieš pirkimą.

Fizinė rizika (Physical loss)rizika susijusi su galima produkto žala mūsų sveikatai.

Visi UBER vairuotojai yra griežtai tikrinami ir sekami, kad keleiviai jaustųsi visiškai saugūs.

uber1-850x843Psichologinė rizika (Psychological loss) – rizika siejama su tuo, kad produktas neatitiks kliento socialinio statuso ar savęs įsivaizdavimo.

UBER puikiai pažįsta savo tikslinę auditoriją ir nemažai investuoja į prekės ženklo pozicionavimą. UBER – solidus, profesionalus, patikimas ir kartu novatoriškas prekės ženklas (net ir pats verslo modelis), komunikuojantis vertybes, kurios jaunam žmogui šiandien yra ypač artimos – judėjimo laisvė ir liberalumas.  Net ir pati dalinimosi ekonomika  šiandien yra matoma kaip vertybė.

Screenshot-2014-11-18-at-1.45.06-PM.png

Socialinė rizika (Social loss) – rizika jaučiama dėl galimo neigiamo kitų požiūrio į mus dėl produkto naudojimo.

UBER yra prekės ženklas, kurį mėgsta cool kids. Kaip jau prieš tai minėjau, daug investuojama yra į prekės ženklo pozicionavimą ir teigiamų asociacijų kūrimą.

UBER Taip pat naudoja referral  (WOM marketing) taktiką, kur rekomenduodamas paslaugą draugui gali gauti pinigų. Jei kokia nors paslaugą ar prekę mums rekomenduoja draugas, ne tik ši bet ir beveik visos rizikos yra smarkiai sumažinamos. Juk draugai mums rekomenduoja tik tai, kas geriausia.

52cb306fb8ae9.jpeg

Laiko praradimas (Time loss) – rizika siejama su laiko praradimu, pasirinkus netinkamą produktą.

UBER programėlėje ar kitose svetainėse, kur  UBER yra integruotas, dar prieš kelionės užsakymą matoma, per kiek laiko atvyks automobilis.

uber-de-blasio (1).jpg

Susiję straipsniai: 

Reklama

1 mintis apie “Rizikų mažinimas marketinge | UBER marketingas

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s