MARKETINGO STRATEGIJA · Turinio Marketingas · VISOS TEMOS

Žmonės perka iš tų kuriais pasitiki

Aš tikiu, kad daugelis dalykų šiandien yra taip smarkiai patobulėję ir pasidarę tokie kompleksiški, kad žmonės pamiršta, kur yra esmė. Taip yra ir su marketingu ar pardavimais.

Perkant svarbiausia –  kuriama vertė 

Verslo disciplinoje dažnai naudojami įvairiausi modeliai, kurių pagalba lengviau suprasti realioje aplinkoje vykstančius sudėtingus procesus. Tačiau net ir šie modeliai dažnai atrodo  gana sudėtingi.

Vertes kurimas versle

 

 

Pirmiausiai pardavimai vykdavo barterinių mainų pagalba. Svarbiausia buvo, kad daiktų vertės būtų vienodos abiejų besikeičiančių akimis. Kad būtų paprasčiau apsikeisti kuriama verte, atsirado – pinigai. Kurie šiandien, deja, kartais tampa ne tik priemone, o siekiamybe. Bet iš tikrųjų didžiausia siekiamybė visada yra vertė.

Perkame iš tų, kuriais pasitikime

Pasitikejimo kurimas

Šiandien įmonės, vardan to, kad atrodytų profesionaliai, naudoja šaltą, oficialią ir nieko neįžeidžiančią komunikaciją, tačiau praranda mūsų empatiją bei atrodo nenuoširdžios.

kas parduoda

Anksčiau turguose esmė buvo pasitikėjimas. Žmonės pirkdavo tiesiai iš ūkininkų ar amatininkų, kurie patys buvo savo produkcijos prekės ženklai.

Tikros žmonių istorijos, nesuvaidintos emocijos ir nuoširdumas parduoda ir sukuria pasitikėjimą. Neseniai mačiau filmą “Joy“ (gana lengvo pobūdžio, bet per šventes pats tas) apie moterį, kuri buvo kūrėja, ir jos kelią į verslo pasaulį.

Verslo verte pasitikejimas

Man geriausiai įsiminė ta scena, kurioje ji pardavinėja savo sukurtą šluotą per TV (panašus principas kaip TOP SHOP). Kas paperka, tai yra jos asmeninė istorija – ji yra namų šeimininkė su vaikais, jai reikėjo išspręsti problemą ir ji sukūrė daiktą, kuris jai pačiai buvo reikalingas.

Dar vienas pavyzdys, galėtų būti “Sport point“, kuriame neseniai pirkau bėgimui skirtus batelius. Čia pardavėjai matosi patys bėgioja ir iš jų pirkti yra visai kas kita, nes atsiranda pasitikėjimas. Pirkti iš Akropolyje dirbančių visiškai nei bėgimu, nei tavimi nesuinteresuotų merginų, kurios net nelabai supranta, kas tau, kaip pirkėjui, yra svarbu, atrodo, kur kas rizikingiau.

Kaip kuriamas pasitikėjimas?

pardavimai ir marketingas

Marketingas yra tie patys pardavimai, tik čia kalbame ne vienas su vienu, bet “vienas“ su daugeliu. Ši disciplina pasidarė populiari, kai paplito masinė gamyba ir parduoti kiekvienam tapo sunku. Todėl šiandien dažniau pasitikime ne pardavėjais, o prekės ženklais.

lojalumo kurimas

Prekės ženklai turi atitikti tuos panašius kriterijus, kaip ir žmonės, kuriai mes pasitikime. Jie turi mus suprasti, įsiklausyti į mūsų poreikius, nesiūlyti to, kas mums nenaudinga, laikytis savo žodžio, būti sąžiningi, sakyti tiesą ir nepagražinti jos. Tikri, nuoširdūs ir nebijantys būti savimi žmonės traukia, taip yra ir su prekės ženklais.

Vienas iš būdų kaip sukurti pasitikėjimą Jūsų prekės ženklu yra turinio rinkodara.

Susiję straipsniai:


Reikia pagalbos, kuriant marketingo strategiją? Kreipkitės 

 

Reklama

9 mintys apie “Žmonės perka iš tų kuriais pasitiki

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s