ELEKTRONINĖ PREKYBA · Turinio Marketingas · Vartotojo Patirtis · VISOS TEMOS

Koks turi būti tekstas internete, kad jį skaitytų? | Tekstai internete

Tekstai internete

Į tekstą leidinyje mes žiūrime kitaip nei į tekstą internete. Internete žmonės – ypač nekantrūs. Mes norime, kad reikalinga informacija būtų pateikta kuo trumpiau ir aiškiau be jokio tuščiažodžiavimo. Ir net neperskaitę visko iki galo, norime greitai rasti mums reikalingą informaciją ir suprasti esmę.

  • Žmonės internete neskaito, o skenuoja informaciją 

Skaitymas internete

Žmonės nemėgsta skaityti. Jei dar yra likę tokių, kurie mėgaujasi knygos ar žurnalo tekstu, tai internete visi mes tiesiog ieškome informacijos ir ją norime rasti kuo greičiau.

  • H 1, H 2, hyperlink, santraukos, nuotraukos – tik tiek dažniausiai perskaitoma 

Vos per kelias sekundes mes nusprendžiame, ar jame bus tai, kas mums reikalinga. Mes greitai skenuojame pavadinimus, potemes, nuorodų tekstą ar kitą išskirtą informaciją tarsi kelio ženklus. Jais remiamės nustatyti, kur yra mūsų ieškoma informacija.

  • Nori skambėti protingai – rašyk trumpai ir paprastai

qlfm45bwzzqpsbnrsnlt

Daugybės tyrimu metu įrodyta, kad informaciją, kurią paprasta suprasti, mes vertiname kaip patikimesnę. Taigi, priešingai nei manoma, vartojant ilgus sakinius, sudėtingą terminologiją, mes neskambame protingiau.

Tekstai internete turėtų būti panašesni į šnekamąją kalbą – trumpi sakiniai bei žodžiai. Rekomenduojama, kad tekstas būtų parašytas taip, kad jį be didelių pastangų suprastų kiekvienas.

  • Svarbiausią informaciją pasakykite iš karto

Straipsniai interneteŽurnalistikoje naudojama  “atvirkštinės piramidės”(ang. inverted pyramid style) technika. Čia svarbiausia informacija yra pasakoma iš karto: kas, kodėl, kur, kada.

Dažniausiai žmonės straipsnio neperskaitys iki galo. Pateikiant svarbiausia informaciją pirmiausiai, užtikrinsite, kad daugumą pasiektų pagrindinė žinutė.

  • Venkite “reklaminio” teksto

Reiktų vengti tuščiažodžiavimo ir subjektyvių būdvardžių, kuriais šiandien niekas netiki. Jūsų klientai nėra naivūs ar kvaili.

Venkite tokių bereikalingų ir nieko neįrodančių žodžių kaip kokybė, geriausias, gražus, neįtikėtinai, labai, nepakartojamas, įspūdingas, skaniausias ir t.t. Vietoj visų šių išsireiškimų Jūsų klientai girdi “bla bla bla”…

Jei teigiate ką nors, tai pagalvokite, kaip galite tą įrodyti. Pavyzdžiui, jei sakote, kad Jūsų produktas skaniausias, įrodymas galėtų būti metų produkto apdovanojimas. Sakykite faktus, įrodymus, o ne savo nuomonę.

Susiję straipsniai: 


Reikia pagalbos, kuriant turinio marketingo strategiją? Kreipkitės 

 

 

Reklama

3 mintys apie “Koks turi būti tekstas internete, kad jį skaitytų? | Tekstai internete

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s