Marketingo Idėjos · MARKETINGO PLANAVIMAS · Marketingo Tendencijos · REKLAMOS FORMOS · Skaitmenine Rinkodara · VISOS TEMOS

Reklama, kuri atrodo, kaip ne reklama | Native ads

Native ads reklamos forma – reklama, kuri atrodo, kaip įprastas tam tikro kanalo turinys.

Tai nėra naujovė. Tokios reklamos pavyzdžių jau senai galime surasti spaudoje. Tačiau tik dabar matomas augantis populiarumas ir internetinėje erdvėje. Ateityje ši tendencija turėtų tik didėti.

david-ogilvy-guinness-guide-to-oysters-advertorial

Sponsor content
Visas matomas turinys yra pateikiamas, kaip straipsnis, tik viršuje pateikto “Sponsor content“, galima suprasti, kad tai – reklama.

 

Ad’blocker’iai ir mažėjantis reklamos efektyvumas

Nuolat augantis adblocker naudojančių skaičius daro investiciją į native reklamą vis patrauklesne. Lietuvoje adblocker naudojančių skaičius gali siekti ir 60 % interneto vartotojų. O, pavyzdžiui, UK, vien per 2015 metus, adblocker’į naudojančių skaičius išaugo 82 %.

Ad blocking

Native ads reklamos forma yra patraukli tiek į reklamą orientuotiems tinklalapiams, kurie praranda pajamas, tiek besireklamuojantiems, kurie praranda pasiekiamumą.

banner-blindness

Taip pat yra matomas banerių arba display reklamos efektyvumo mažėjimas. Liaudyje dar vadinamas banner blidness.  Dažniausiai taip nutinka su visomis reklamos formomis – žmonės išmoksta automatiškai filtruoti reklamą.

Ateityje vis daugiau reklamos bus turinys 

Tendencija gana aiški – vis daugiau reklamos transformuosis į turinį, kuris žmonėms bus naudingas ir nuo paprasto turinio skirsis tik tuo, kad kaip formalumas, kur nors kamputyje matysime “sponsor content“. Todėl turinio marketingas bus tiesiog vyraujanti reklamos forma.

Native ads reklamos pavyzdžiai

Susiję straipsniai:

 

Reklama

6 mintys apie “Reklama, kuri atrodo, kaip ne reklama | Native ads

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s