MARKETINGO STRATEGIJA · Prekės Ženklas · VISOS TEMOS

Starbucks parduoda ne tik kavą, bet ir kavos gėrimo patirtį

starbucks_concept_image

Konkurencinė aplinka ne vieną verslinką verčia sukti galvą, kaip išsiskirti, ką pasakyti, kad pirkėjas rinktųsi tave iš šimto tokių, panašių kaip tu. Deja, labai dažnai realaus išskirtinumo net nėra, o tik tušti pažadai “kokybė“, “geresnis“, “išskirtinis“…

STARBUCKS PARDUODA SUKŪRĖ NAUJĄ VERTĘ PRIE KAVOS

konkurencinis pranasumas

Starbucks yra kavos išsinešimui pionierius, kuris suprato rinkos poreikį ir sukūrė išskirtinį produktą. Iš ėsmės prie egzistuojančio produkto (kavos) buvo pridėta kavos gėrimo patirtis ir taip sukurta nauja vertė.

Būtent šia kryptimi Starbucks nusprendė ir toliau vystyti savo išskirtinumą, kuriant nepakartojamas kavos gėrimo patirtis. Taip bandyti apsisaugoti nuo konkurentų, dygstančių ant kiekvieno kampo.

Deja, jei nori likti išskirtinis, turi nuolatos į tai investuoti, nes niekas neapsaugotas nuo kopijavimo.

SVARBIAUSIAS KONKURENCINIS PRANAŠUMAS – NAUJOS VERTĖS SUKŪRIMAS

vertes sukurimas versle

Konkurencinėje aplinkoje geriausias žingsnis beveik visada yra naujos vertės sukūrimas. Verslo tikslas – suprasti savo klientą, galvoti, ką dar galėtų pasiūlyti, kas būtų vertinga ir ko niekas dar iki šiol nepasiūlė.

Susiję straipsniai: 


Reikia pagalbos kuriant marketingo strategiją? Kreipkitės

Reklama

1 mintis apie “Starbucks parduoda ne tik kavą, bet ir kavos gėrimo patirtį

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s