ELEKTRONINĖ PREKYBA · Vartotojo Patirtis · VISOS TEMOS

UX tituliniam puslapiui

Home page optimizavimas

Titulinis puslapis – vienas svarbiausiai puslapių. Į jį dažnai lankytojai patenka pirmiausiai. Net tie, kurie yra pirmiausiai nukreipiami į vieną iš vidinių puslapių, dažniausiai užsuka į home page, kad susiorientuotų, kur atsidūrė ir susidarytų bendrą įspūdį.

Taigi home page tarsi vizitinė kortelė. Jame dažnai norima sukrauti viską! Tačiau pamirštama, kad daugiau informacijos dažniausiai tik pablogina situaciją.

Kuo daugiau objektų tuo mažiau dėmesio skiriama vienam konkrečiam elementui. Todėl labai aiškiai reikia įsivardinti titulinio puslapio tikslus ir atsispirti pagundai į sudėti viską, kas gal būt kažkam bus svarbu. Arba kas greičiausiai norėtųsi, kad būtų svarbu.

Žemiau pateikiu gerąsias titulinio puslapio praktikas. Tituliniame puslapyje turi būti:

1. Objektai orientuoti į skirtingus lankytojų poreikius

2. Didelis vidinės paieškos mygtukas (įprastai dešiniajame viršutiniame puslapio kampe)

3. Pristatomos pagrindinės puslapių kategorijos, kurios veda į vidinius kategorijų puslapius

4. Komunikuojama aiški vertė bei konkurencinis pranašumas – iš karto aišku, kas parduodama ir kokia nauda gaunama

5. Naudojamos tik su turiniu susijusios nuotraukos. Jos turi padėti komunikuoti naudą, o ne būti paprasčiausia iliustracija, kuri blaško dėmesį

6. Svarbiausia informacija ryškiausiai matoma ir yra puslapio viršuje

7. Pirmą kartą apsilankiusiems aiškiai komunikuojama, koks yra pirmas žingsnis nuo kurio reiktų pradėti

8. Tituliniame puslapyje matomi visi pagrindiniai veiksmai, kuriuos gali atlikti lankytojai

Usability Checklist

Susiję straipsniai: 


Reikia svetainės prototipo? Kreiptis

Reklama

3 mintys apie “UX tituliniam puslapiui

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s