VISOS TEMOS

El. parduotuvių produktų aprašymai

Trumpai peržvelgsiu, kokios praktikos el. parduotuvių produktų aprašymuose yra primažintos veiksmingomis. 

Produktu aprasymai

  •  Aprašymai turi būti trumpi – apie 50 – 400 žodžiai. Auksinė taisyklė čia būtų – kuo daugiau naudingos informacijos su kuo mažiau žodžių. Taigi rašydami aprašymus pasverkite kiekvieną žodį.

  • Labai svarbus tinkamas teksto pateikimas, kad būtų paprasta skaityti. Reiktų vengti ilgų pastraipų.
  • Geriausiai naudoti tokią formą:
    • Trumpas, poros sakinių aprašymas, pasakantis visą esminę info apie produktą
    • 3 bullet points (didžiausi argumentai, privalumai, galimi spalvų, dydžių pasirinkimai, ką žmogus gauna dovanų). Įsivaizduokite, ką pasakytumėte, kad parduotumėte tą konkretų daiktą, jei galėtumėte pasakyti tik 3 argumentus?
    • Detalus paslaugos aprašymas
  • Kuo brangesnis daiktas, tuo detalesnės informacijos pirkėjai tikėsis
  • Žinoma, reikia nepamiršti panaudoti raktažodžių. Bet naudokite juos taip, kad skaitantis tekstą, to nepajustų.
  • A/B testavimas yra neatsiejama optimalaus aprašymo dalis. Tai kas gerai veikia vienam produktui, nebūtinai tiks kitam. Todėl būtina testuoti visus pakeitimus.

Vienas geresnių aprašymo pavydžių – http://www.nhmshop.co.uk/. Tik tiek informacijos kiek reikia, o ir pateikta labai originaliai:

Produktu aprasymai

Geras aprasymas

Šaltinis

Reklama

1 mintis apie “El. parduotuvių produktų aprašymai

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s