ELEKTRONINĖ PREKYBA · Naujienlaiškiai · Skaitmenine Rinkodara · VISOS TEMOS

Koks turi būti palikto pirkėjo krepšelio laiškas

Pirkejo krepselio laiskasVisi tie, kurie kada nors pirko elektroninėje parduotuvėje arba patys tokią turi, žino, kad nemaža dalis pirkėjų susideda prekes į pirkėjo krepšelį, bet taip nieko niekada ir nenusiperka. (ang. shopping cart abandonment).

Taigi jau įprasta praktika yra nusiųsti pirkėjui priminimą į jų el. paštą apie pamirštąjį krepšelį. Čia slepiasi didelis konversijų potencialas.

KODĖL ŽMONĖS PALIEKA PIRKĖJO KREPŠELĮ? 

Pagrindinės priežastys, kodėl žmonės palieka pirkėjo krepšelį:

  • Per didelė prekės arba pristatymo kaina. Tokiu atveju patartina pasiūlyti papildomą motyvaciją – nuolaidą arba nemokamą pristatymą
  • Per sudėtingas pirkimo procesas. Logišką pasiūlyti pagalbą paaiškinant apsipirkimo procesąPirkejo krepselio laiskas
  • Kartais žmonėms paprasčiausiais “pastringa internetas”. Tuomet pakanka paprasčiausiai priminti, ką jie paliko savo pirkėjo krepšelyje el. laiške.
  • Dalis pirkėjų iš tikrųjų apsisprendė nieko nepirkti ir jų nuomonės niekas nepakeis.

KADA SIŲSTI?

Nėra konkrečios taisyklės, čia priklauso nuo produkto ir nuo situacijos. Geriausia kaip ir daugelį dalykų – testuoti. Pabandyti išsiųsti laišką po 3 val., po 24 val., po 3 dienų…

KAS TURI BŪTI LAIŠKE? 

  • Būtina įvardinti, kokius konkrečius produktus pirkėjas paliko (ne bendrai, kad kažkas palikta). Geriausi įdėti ir produkto nuotrauką. Pirkėjo krepšelio laiškas
  • Vienas aiškus CALL TO ACTION – grįžti į krepšelį
  • Būtinai turėtų vesti į išsaugotą krepšelį. Žmogui nereiktų nieko papildomai įvesti: registracijos ar duomenų etc.. Pirkėjas turi rasti viską, ką paliko…

  • Grąžinimo politika
  • Gerai (kaip visada) paskatinti pirkti SKUBIAI, nes neliks…

email marketingas

Laiškas, kuriame galima rasti visus elementus. Galima naudoti kaip šabloną:

Geras email

Susiję straipsniai:

Reklama

2 mintys apie “Koks turi būti palikto pirkėjo krepšelio laiškas

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s