ELEKTRONINĖ PREKYBA · Naujienlaiškiai · Skaitmenine Rinkodara · VISOS TEMOS

Palikto pirkėjo krepšelio laiškas. Kada siųsti?

Krepselis

Apie 67 % žmonių palieka savo pirkėjo krepšelis. Tai gana didelis skaičius. Vienas iš būsų dalį šių potencialių pirkėjų paversti pirkėjais yra palikto pirkėjo krepšelio laiškai. Tačiau negana tiesiog sukurti gerą laišką ir jį išsiųsti, reikia jį išsiųsti laiku.

Kurioje vietoje Jūsų pirkėjas baigė pirkimo procesą?

Pirmiausia identifikuokite, kurioje vietoje Jūsų pirkėjai paliko krepšelį. Žinant šią informaciją, galėsite ne tik tinkamai suformuoti laiško žinutę, bet ir pamatysite, kuri vieta būtų turi potencialo konversijų optimizavimui (CRO).

Išsiųskite laišką iš karto – 1 laiškas

Išsiųsti laišką apie paliktą pirkėjo krepšelį reiktų iš karto po jo palikimo. Jūs turite vos kelias valandas, per kurias galite susigrąžinti pirkėją. Dėl šios priežasties el. pašto adreso reiktų paprašyti pirkėjo kuo anksčiau pirkimo procese.

Laiškas turėtų būti daugiau informatyvus pagalbininkas nei įkirus pardavėjas. Vien išsiųsdami laišką Jūs rizikuojate suerzinti.

Antras laiškas – 24 po palikimo 

Antrasis laiškas turėtų suskurti poreikį pirkti dabar. Informuokite, kad jų pirkėjo krepšelis parduotuvėje nelauks amžinai ir tik pirkdami dabar jie gaus nuolaidą.

Paliko krepseli

Trečias laiškas – nereikia

Trečiu laišku ko gero nieko nepasieksite. Čia turėtumėte pasitelkti visą marketinginį žavesį ir pasiūlyti kažką tokio 🙂 Jei vis dėl to nuspręsite siųsti trečiąjį laišką, jį geriausiai siųsti bent dar po 24 val.

Susiję straipsniai: 

Reklama

2 mintys apie “Palikto pirkėjo krepšelio laiškas. Kada siųsti?

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s