ELEKTRONINĖ PREKYBA · Vartotojo Patirtis · VISOS TEMOS

Nukreipimo puslapio optimizavimas (landing page)

Landing page optimizavimasNukreipimo puslapis yra pirmas puslapis, kurį pamato ant Jūsų banerinės, PPC ar email reklamos paspaudę lankytojai. Reklamuojantis internete ne ką svarbiau už tai, kur ir kaip reklamuojatės, tai kur nukreipiate savo lankytoją.

Norite daugiau parduoti – jau šiandien pasirūpinkite, kad pagal Jūsų skelbimus atėję potencialūs pirkėjai jaustųsi atsidūrę būtent ten, kur tikėjosi, ir būtų motyvuoti pirkti. 

  • Nenukreipkite lankytojo į titulinį puslapįReklamuojantis internete viena didžiausių klaidų nukreipti savo lankytoją į titulinį puslapį. Žmogus neturi klaidžioti po Jūsų internetinį puslapį ieškodamas ir klausti savęs “tai kur gi tas žadėtas pasiūlymas“ ir spėlioti “ar tikrai nuspaudžiau ant to skelbimo??“ Viskas paprasta, kuo tiksliau nukreipsite – tuo daugiau parduosite.
  • Nukreipimo puslapis turi atkartoti reklamą. Spalvos, dizainas, pavadinimas, kalbėjimo tonas, mygtukai – kuo daugiau panašumų bus tarp Jūsų skelbimo ir puslapio, kuriame staiga atsiduria lankytojas tuo geriau. Panašumas užtikrina, kad vartotojas jaustųsi, kad atsidūrė būtent ten, kur tikėjosi.
  • Sukurkite motyvaciją pirkti. Siūlote garantijas? Esate vieninteliai tekėjai? Turite daug patenkintų klientų? Nukreipimo puslapis turi sukurti motyvacija pirkti produktą, pirkti būtent pas jus, atsakyti į kylančias dvejones, kuo įmanoma labiau sumažinti pirkėjo matomą riziką. Prisiminkite, kad pirkėjas pirmiausia atsiduria čia. Todėl visa pirkimui svarbi informacija turėtų būti šiame puslapyje. Nemanykite, kad lankytojai trykšta noru šmirinėti po Jūsų svetainę ir ieškoti motyvacijos pirkti.
  • Reklama turi iš savo pusės turi tinkamai suformuoti lūkesčius. Nežadėkite to, ko negalite ištesėti. Ne paslaptis, kad niekas nenori mokėti už reklamos paspaudimą be reikalo. Jeigu apgaudinėsite klientą, tai jis nuspaus reklamą už kurią jums teks sumokėti, bet nekonvertuos.

Nukreipimo puslapiai yra patys svarbiausi puslapiai Jūsų svetainės konversijų didinimui. Pasitelkite visą marketinginį žavesį, paperkantį copywriting’ą, įtraukiantį dizainą bei savo išskirtinį konkurencinį pranašumą ir nepaleiskite lengvai savo potencialaus pirkėjo.

CHECKLIST

  • Įmonės logo
  • Pašalinkite navigaciją iš nukreipimo puslapio. Visa reikalinga informacija turi būti pasiekiama šame puslapyje
  • Pavadinimas atitinkantis skelbimo pavadinimą
  • 3-4 privalumai (ang. benefit statements)
  • Vizualai, jei tik papildo komunikaciją
  • Vienas aiškus skatinamas veiksmas ( ang. call to action)
  • Visa svarbiausia informacija turėtų būti matoma be paslinkimo žemyn (ang. above the fold)
  • Geras copywriting!
  • Marketingas, marketingas, marketingas

Example pages:

Landing page optimization

Nukreipimo puslapis

Daugiau:

Susiję straipsniai: 

Reklama

3 mintys apie “Nukreipimo puslapio optimizavimas (landing page)

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s