ELEKTRONINĖ PREKYBA · Naujienlaiškiai · Skaitmenine Rinkodara · VISOS TEMOS

Naujienlaiškių kūrimo gerosios praktikos

Šiame straipsnyje pasidalinsiu keliais naujienlaiškių kūrimo principais.Naujienlaiskiai

Vienas pagrindinių dalykų tikriausiai – sužinoti kuo daugiau apie žmones, kurie užsiprenumeravo naujienlaiškį. Suformuoti jų lūkesčius reikia nuo pačių pradžių. Todėl pirmieji laiškai patys svarbiausi. Tai kaip pirmas įspūdis, kurį veliau bus labai sunku pakeisti.

Naujienlaiskiai Taip pat svarbu žinoti per kur ateina jūsų prenumeratoriai? Kiek jie žino apie jūsų siūlomas paslaugas? Koks yra pirkimo ciklas? Jei didžiajai daliai jūsų prenumeratorių tikriausiai nereikia produkto dabar, vertėtų pagalvoti apie įdomaus turinio naujienlaiškius labiau nei koncentruotis tik į tiesioginius pardavimus.

Jei žmogus vis skatinamas pirkti, nors tuo metu jam produktas nereikalingas, tai gali įtakoti mažą laiškų atidaromumą. Turinio naujienlaiškiai primins apie paslaugą netiesiogiai. Tuo pačiu, jei bus kalbama apie sritį, kuri susijusi, kad ir netiesiogiai su parduodamu produktu, leis sukurti eksperto įvaizdį.

Vertėtų atsiminti ir tai, kad pirmieji laiškai gali būti dažnesni ir labiau orientuoti į pardavimus. Pradžioje žmonės tikisi gauti daugiau laiškų, tad šia proga privalote pasinaudoti. Daugybės tyrimu metu įrodyta, kad didžiausia tikimybė iš potencialaus kliento paversti pirkėjų yra per pirmas 30-60 dienų.

images

Geras naujienlaiškių atidarymo rodiklis yra tarp 12-18 %, paspaudimų – 4-6%. Jei rodiklis mažesnis naujienlaiškiai nėra pakankamai efektyvūs. Reiktų pravalyti duomenų bazę nuo neaktyvių gavėjų. Jei rodiklis didesnis, reiškia, kad duomenų bazė yra per maža, joje tik lojalūs klientai/skaitytojai.

Daugiausiai laiko derėtų praleisti prie subject line kūrimo. Būkite tikri, kad jūsų subject lines nėra tik smalsumą sužadinančios, tačiau visiškai neinformatyvios. Gal atidaromumas nebus toks didelis, tačiau jos patrauks dėmesį tų, kuriems įdomus jūsų pasiūlymas ar turinys.

Demesys

Susiję straipsniai: 


Reikia pagalbos dėl mail marketingo? Kreiptis

Reklama

4 mintys apie “Naujienlaiškių kūrimo gerosios praktikos

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s