ELEKTRONINĖ PREKYBA · VISOS TEMOS

Kaip turi atrodyti baneris?

Žmonės banerinės reklamos dažnai paprasčiausiai nemato ir tai daro nesąmoningai. Tai yra didelis galvos skausmas besireklamuojantiems (nieko nėra blogesnio reklamoje negu likti nepastebėtam), tačiau aiškiai įsivardinus, kad tokia problema egzistuoja ir naiviai nesitikint, kad tai ką jūs norite pasakyti yra kam nors įdomu, galite rasti tam sprendimą.

banerines reklamos veiksmingumas

Pradžiai:

  • Mažai teksto. Jei baneryje esantį tekstą užtrunka perskaityti ilgiau nei porą sekundžių – teksto per daug.

  • Logo yra “must have”
  • Call to action, kuris paaiškintų, kodėl verta spausti ant banerio? kas nutiks nuspaudus?
  • Nuolatos testuokite įvairių elementų išdėstymą. Net iš pirmo žvilgsnio nedideli dalykai gali turėti didelę reikšmę rezultatams.
  • Headline yra 80 % sėkmės. Pasistenkite atsakyti kas? kodėl? kaip? kas man iš to? – tačiau žinutė turi likti labai paprasta.
  • Naudokite ryškias spalvas. Dauguma puslapių, kuriuose reklamuositės bus balti, tad ryški spalva daugeliu atveju – teisingas sprendimas. Tačiau sėkmės formulės, kokia spalva visada geras pasirinkimas, nėra. Geriausiai vis dėl to likti prie savo prekės ženklo brand book’o, ypač svarbu, jei naudojate retargeting.
  • Paprastas ir svarbus elementas – banerio įrėminimas. Tamsesnis 1 px rėmelis, kuris tikriausiai net ir nelabai matysis yra mažas triukas, kurio nevalia pamiršti. Kodėl? Žmonės tiesiog intuityviai yra labiau linkę atkreipti dėmesį į tai, kas yra įrėminta.

Šioje svetainėje galima rasti gerų banerių pavyzdžių.

Kaip įveikti banerių nematomumą?

  • Naudokite patrauklių žmonių nuotraukas. Mes esame linkę atkreipti dėmesį, kai į mus žiūri žmogus, net jei tai – netikra situacija.
  • Interaktyvūs baneriai, kuriuose žmogus gali ką nors daryti puikus pasirinkimas. Klasikinis pavyzdys galėtų būti koks nors žaidimas. Toliau pateiktas nestandartinė interaktyvi reklama, kurioje galėjai reklamos veikėją valdyti kaip groti pianinu:

Dar vienas intraukantis, originalus ir su prekės ženklu susietas puikios benrinės reklamos pavyzdys:

Vietos fantazijai tikrai nemažai ir, manau, kad ateityje vis daugiau banerinių reklamų bus būtent tokios.

  • Jei žmonės yra linkę nepastebėti banerių (ang. banner blidness), sukurkite ką nors, kas nepanašu į reklaminį banerį.

Galite pabandyti naudoti tik tekstą, kaip žemiau pateiktame pavyzdyje – negražu, bet veikia. Tik negalima persistengti, nes baneriai, kurie atrodo, kaip tinklapio dalis ar kitaip apgaulingai priverčia ant jų paspausti, yra draudžiami google display (nors tyrimų metu įrodyta, kad būtent tokia reklama, kuri panaši į paprastą tinklapio turinį yra pati efektyviausia).

text-banner

  • Kartais daug svarbiau net ne koks baneris, bet kur jis yra. Naudodamiesi big data, kurią galite gauti iš puslapių, kuriuose planuojate įdėti savo reklamą galite nemažai pasiekti (ang. placements).

Nissan puikus pavyzdys, kur labai didelis dėmesys buvo reklamos adaptavimas prie konkretaus vartotojo poreikių. Čia pasiremta segmentavimu bei vartotojų tyrimais:

Vienam ar kitaip yra dalykų, kurie įrodyta, kad veikia, todėl jei nepasinaudoti būtų kvaila. Bet dėl daugelio dalykų ginčijamasi ir galima rasti labai skirtingų nuomonių… tačiau sėkmės formulė vienareikšmiškai būtų – eksperimentuoti, o banerinė reklama tiesiog sutverta tam!

Reklama

1 mintis apie “Kaip turi atrodyti baneris?

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s