REKLAMOS FORMOS · Skaitmenine Rinkodara · VISOS TEMOS

Reklama Gmail (GSP)

Ne per seniausiai rinkoje pasirodė naujas Google produktas – GSP reklama. Paprastais žodžiais tariant GSP (Gmail Sponsored Promotions) yra reklamos žinučių rodymas Gmail pašto dežutėse skiltyje Promotion. 

Gmail reklama

Kaip pasirenkama kam rodoma Gmail reklama? 

Kam bus rodoma reklama pasirenkama nurodant raktažodžius, kurie turėtų būti pašto dežutės turinyje. T.y Google analizuoja savo gmail vartotojų turinį ir pagal tai vėliau rodo reklamas.

Galima panaudoti tokius raktažodžius kaip klientų įmonių pavadinimai, konkurentų pavadinimai ar prekės ženklai, jūsų teikiamos paslaugos arba net užimamos pareigos. Galite išsisegmentuoti, kad jūsų reklamą rodytų tik pardavimų ar marketingo vadovams ir pan.

Gmail reklamos privalumai

  • Mažesnė paspaudimo kaina (palyginus dar nedidelė konkurencija)
  • Galimybė pristatyti savo produktą net labai siaurai auditorijai
  • Galima išsibandyti priemonę ir pamatyti jos naudą net su minimaliomis investicijomis

Skatinčiau išsibandyti šią internetinės rinkodaros priemonę jau šiandien, kol konkurencija dar palyginus nėra didelė, o paspaudimo kaina džiuginanti.

Susiję straipsniai: 

Reklama

1 mintis apie “Reklama Gmail (GSP)

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s