MARKETINGO PLANAVIMAS · MARKETINGO STRATEGIJA · VISOS TEMOS

Marketingistas V2

Žmonės vengia reklamos visais įmanomais būdais. Reklamišių galvos skausmu tapo ne tik vis retesnis televizijos žiūrėjimas, krentantis spaudos populiarumas, bet ir vis gausesnis internete reklamas blokuojančių kiekis.

Tačiau geras marketingistas ras kelią, kaip pasiekti savo tikslinės auditorijos ausį. Reikia atrasti, kaip panaudoti naująsias komunikacijos priemones bei įžvelgti naujas tendencijas bei vartotojų įpročius.

Koks turi būti markertingistas

Neseniai skaičiau straipsnį, kuriame rašė, kad Lietuvoje (o ko gero ir kitur) turėtų būti jaučiamas digital marketingo specialistų stygius. Tačiau bėda ne tik tame, kad trūksta žmonių, kurie mokėtų digital marketing, bet greičiau tame, kad trūksta žmonių, kurie gerai suprastų marketingą ir digital įrankius (būtų IT savvy).

Tie, kas dirba su marketingu, nelabai gaudosi internetinio marketingo įvairovėje, tie, kurie dirba su digital marketingu, dažnai stokoja marketingisto kūrybiškumo ir išmonės.

Galima sakyti, kad internetinė rinkodara dar turi daug potencialo kūrybiškumo proveržiams. Nes tas kas daroma pirmą kartą yra nepakartojama ir dėl to daug paveikiau.

Kūrybiškas rinkodaristas

Vienas iš geresnių mano matytų pavyzdžių SNICKERS netradicinė reklama. Čia virusinė reklama labai gudriai paslėpta žaidimų žaidėjų popstars’ų ( ši mada kol kas nepasiekė LT, bet užsienyje žmonės žaidžiantys kompiuterinius žaidimus ir savo youtube kanaluose publikuojantis, kaip tai daro, yra labai populiarūs. Taigi žmonės pramogauja žiūrėdami, kaip kiti žaidžia, o ne patys žaisdami):

Man patinka ne tik pats pateikimas, kuris yra netikėtas ir gerai išpildytas, bet ir tai, kad SNICKERS išlaiko savo komunikacinės žinutės vientisumą, kad kai esame alkani tai nesame savimi. Žinutė yra ta pati visose komunikacijos priemonėse.

Todėl labai svarbu, kad CMO/ marketingo vadovas atsakingas už prekės ženklą matytų bendrą viziją panaudojant tiek tradicines, tiek naujas komunikacijos priemones.

Marketingistas turi būti

Žinutė išlieka ta pati, keičiasi tik jos pateikimas. Būtent taip ir turėtų būti!

Susiję straipsniai: 

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s