MARKETINGO STRATEGIJA · Prekės Ženklas · VISOS TEMOS

NIKE eilinį kartą demonstruoja, kad supranta savo pirkėją | Prekės ženklas

Pažinoti savo klientą

Marketinge, o galima tikriausiai sakyti ir versle aplamai, nieko nėra svarbiau, kaip suprasti savo klientą ir jo problemas. Nike eilinį kartą demonstruoja, kaip gerai pažįsta savo pirkėją. Savo naujoje kampanijoje Nike apeliuoja į jaunoms sportuojančioms merginoms pažįstamas mintis ir vidines kovas.

Reklamoje galime išgirsti merginų mintis sportuojant. Rodomos skirtingos sporto šakos, kurios yra labai populiarios šiandien: bėgimas, joga ar sporto klubas. Taigi visoms pirkėjoms yra galimybė susitapatinti.

Nike

Taip pat su šiek tiek humoro perteikiamos tokios mintys, su kuriomis tikriausiai susiduria kiekviena. Kai kurios jų gal iki šiol galbūt buvo jų “mažytė“ paslaptis.

Pavyzdžiui, žiūrėjimas į kitų merginų kūnus motyvuoja. Ši reklama demonstruoja, kiek daug įmonė investuoja į tai, kad žinotų net slapčiausias savo vartotojų mintis.

o-BETTER-FOR-IT-facebook

Visoms kurios sportuoja pažįstamas šis jausmas, kai vis dėl to net per “nebegaliu“ pasieki tikslą užplūsta didelis džiaugsmas. Viskas priklauso nuo to, kaip tu su savimi kalbi mintyse. Ar sakai nebegaliu? Ar sakai dar truputį pakentėk, liko nebe daug?

Gal ši reklama man paliko tokį įspūdi, nes pati sportuoju. Mano sportas yra bėgimas. Todėl pusę maratono bėgančios merginos situacija man buvo net labai pažįstama. Tačiau anksčiau vaikščiodavo į sporto salę, esu bandžius jogą – visos merginų mintys tose situacijose man buvo labai artimos. Tai rodo, kad tam tikrose situacijose (sporto šakose) merginos mąsto panašiai.

Reklama

5 mintys apie “NIKE eilinį kartą demonstruoja, kad supranta savo pirkėją | Prekės ženklas

  1. Čia toks pasvaičiojimas apie sąmokslo teoriją. Kaip manai ar Nike naudoja neuromarketinga? Na jis toks kaip ir neetiškas. Tokio kalibro kompanija gali sau leisti įvairius dalykus, kad pataikytu tikslinei auditorijai žodis žodin tiesiai į širdį, smegenis ir kitus organus.

  2. Žiūrint ką tu vadinisi neuromarketingu 🙂 nemanau, kad jie taiko taip vadinamą subliminal marketing. Bet jei galvojant apie neuromarketingą kaip “heuristics“ ir “bias“ ar kitas žmogui labiau paveikias taktikas – tai tikrai taip.

    Visos dideli prekės ženklai tą tikriausiai daro ir būtų kvaila nedaryti 🙂 Jau gana seniai žmonėms sunku paaiškinti, kodėl jie mėgsta vieną ar kitą prekės ženklą racionaliai, nes relamos veikia mūsų emocijas bei pasąmonę. Nes jei kažką vertini racionaliai tada didelis kainos skirtumas tarp brand’o ir no brando gali pasirodyt nepagrįstas. O štai jei kuris prekės ženklas labiau “tu“, tau tiesiog labiau patinka tai su tuo sunku ginčytis.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s