ELEKTRONINĖ PREKYBA · Vartotojo Patirtis · VISOS TEMOS

El. parduotuvių pirkimo proceso matavimas

e-komercija klientų praradimas

Man patiko viena perskaityta mintis apie el. parduotuves ar svetainės. Pirkėjas ateina į pas tave su problema, aiškiu poreikiu. Tau tereikia jam kuo greičiau ir kiek įmanoma lengviau tai padėti išspręsti.  Labai retai žmonės vaikšto po el. parduotuvės šiaip pasidairyti! Taigi el. parduotuvės, jos navigacijos misija yra padėti pirkėjui rasti tai, kas išspręstų jo problemą. 

Kartais visai to nenorėdami padedame pirkimo kelyje kliūčių ir pirkimas tampa sunkiai įveikiama estafete, kurioje ne visi pasiekia finišo liniją. Kur žmonės tarsi tikrinami ar yra verti jūsų prekės. Jūsų darbas yra pašalinti visas kliūtis.

Kliutys pirkime

KAIP PAMATYTI KUR PRARANDATE PIRKĖJUS?

Kiekviena el. parduotuvė privalo žinoti, kurioje svetainės vietoje prarandami pirkėjai. Tai leidžia greitai pamatyti, kur prarandate daugiausiai pinigų ir ieškoti, kas trukdo jūsų lankytojams tapti pirkėjais.

Tam puikiai tiks Google analytics funnels, goal flows arba reverse goal path. Kurį kada naudoti ir kuo jie skiriasi netrukus paaiškinsiu.

Dar geriau, jei kaip event fiksuotumėte ir error žinutes. Ir pasistengtumėte padaryti taip, kad procesas būtų toks aiškus ir paprastas, kad dažnai pasitaikančių error žinučių nebereiktų.

goal flow kam naudojamas

GOAL FLOWS

– Vaizdas nėra toks vizualiai aiškus kaip funnel (galima naudoti nemokamą įrankį PadiTrack perteikti informaciją vizualiau) ir nepateikia abandonment rate.

– Leidžia segmentuoti informaciją (new vs return visitors; devices etc.)

– Galite matyti, jei žmogus sugrįžta į vieną ar kitą ankstesnį žingsnį pirkimo procese (funnels tuo tarpu, jei žmogus grįžta į ankstesnį žingsnį pirkime yra fiksuojamas kaip exit).

– MANO FAVORITAS

FUNNEL 

cart-abandonment

– Aiškiai visualiai matosi, kur ir kiek procentų klientų prarandama ir kurioje pirkimo proceso vietoje

– Jei žmogus grįžtą vienu žingsniu ar keliais žingsniais atgal pirkimo procese, jis fiksuojamas kaip exit iš funnel

– Jei žmogus praleidžia vieną ar kitą žingsnį, GA praleistus žingsnius žymės kaip įvykusius

– Nėra galimybės segmentuoti

– Reikia nustatyti rankiniu būdu ( Nustatydami goals šalia matysite galimybę nustatyti ir goal path)

– Iš patirties, pradėti reiktų žiūrėti nuo drop-off rate paskutiniame etape. Čia turėtumėte matyti apie 90 % konversijos rodiklį. Jei kažkas blogai, padarius pataisymus čia matysime naudą iš karto.

Plačiau, kuo skiriasi Goal path nuo Funnels

REVERSE GOAL PATH 
Pirkimo kelias

 

 

 

 

 

 

 

 

– Rodo visas realias pageview sekas (taip, kaip jos įvyko).

– Šią priemone naudoju tada, kai nežinau, koks tiksliai yra pirkimo kelias ar norima pamatyti ties kuriomis vietomis žmonės užstringa ir grįžta pasitikslinti tam tikro informacijos ir pan (error reporting).

VIRTUAL PAGE VIEWS 

– Naudojami, kai norite matyti drop-off rate formai esančiai viename puslapyje. Galėsite matyti, kuriose anketos vietose (kuriuose laukuose, klausimuose) prarandate klientus.

– Virtual page views leidžia fiksuoti tam tikrą veiksmą atliktą puslapyje kaip pageview net jei veiksmas atliekamas neperkeliant neužkraunant puslapio iš naujo (ang. without reloading or changing URL).

– Galima įdiegti su Google tag manager

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s