Marketingo Idėjos · REKLAMOS FORMOS · VISOS TEMOS

GIF sugrįžimas

GIF – mažos kokybės animacija (~8 bits per pixel) arba kadras, kuris kartojasi vėl ir vėl. Nors kokybė maža, tačiau dėl tos pačios priežasties GIF formatas yra daug kur palaikomas: nuo naujienlaiškių iki Google Animated image ads. Tai reiškia, kad net ten, kur normaliais video formatais pateikto turinio nepalaiko, GIF formatas yra galimas.

GIF vėl madingas

GIF turi du dalykus, kurie patraukia dėmesį. Pirmas yra kontrastas, nes ten kur įprasta matyti statinį vaizdą pateiktas, kad ir trumpas siužetas patraukia akį. Kitas yra judesys, kuris natūraliai pagauna dėmesį.

GIF reklama puikiai subalansuotas teaser’iams, nes leidžia pasakyti daugiau nei nuotrauka, bet tik tiek, kad būtų sužadintas smalsumas.

Būtent tokią taktiką pasirinko Budweiser’s savo šių metų Super Bowl reklamoje. Tai kur gi taip skubėjo tas šunytis…

GIF reklamoje

GIF galima panaudoti ir outdoor reklamose. Reikia naudotis proga, kol judantys plakatai dar netapo kasdienybe.

GIF reklamoje

Tai taip pat technologija, kuri buvo populiari ir grįžta vėl į madą. Šiandien GIF yra “vintažas”, kuris patinka jaunai auditorijai (ypač “hipsteriams”, kurie ir patys realizuoja save kurdami GIF’us). Kažkas panašaus kaip senoviniai dviračiai, mamos suknelės, vinilinės plokšelės ar lidny hopas.

Naudojant GIF – reikia mažiau teksto, nes jei nuotrauka pasako daugiau nei tūkstantis žodžių, tai GIF pasako bent du kartus daugiau…

GIF ad

GIF sukurti užtrunka vos kelias minutes. Juos sukurti galima iš jpg ar mp4 formatų naudojantis nemokamomis priemonėmis internete. Tai puiki proga pagyvinti savo facebook post’us, banerinę reklamą ar naujienlaiškį.

Susiję straipsniai:

GIF mada

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s