VISOS TEMOS

2015 Valentino dienos reklamos | Rinkodara valentino dienai

Kaip ir bet kurios kitos šventės proga – visi kas netingi kuria meilės dienos temines reklamas. Tai puiki proga dar kartą priminti apie savo prekės ženklą ir sukurti šventinę nuotaiką. Kaip ir visada ant kūrybiškų reklamų nepykstama ir jomis dalinamasi. O aš taip pat dalinuosi, ką pavyko užmatyti šią 2015 “valentynkę“.

“VALENTYNKĖS“ POSTAI

2015-02-16_0021Šiuo metu turiu kelis favoritus Lietuvoje (Donut lab, Keulė Rūkė, Mood Makers cafe), kurie labai šauniai darbuojasi savo facebook kanaluose. Visus juos vienija vienas dalykas – jų postai labai asmeniški, autentiški. Facebook komunikacijoje netinka shutterstock’nės tobulybės, banalios citatos ar klausimai, į kuriuos niekas iš tikro nelaukia atsakymų…

Facebook žmonės bendrauja ne su įmonėmis, o su jose dirbančiais žmonėmis. Todėl labai svarbu, kad ir nevisiškai tobulos foto, tačiau, kad už jų matytųsi žmogus ir nuoširdumas.

2015-02-16_0022  2015-02-16_0028

ŠELMĖ IKEA

Kaip metai iš metų laukiamos yra John Lewis kalėdinės reklamos, taip Ikea vis maloniai nustebina šelmiškomis savo Valentino dienos reklamomis. Šis prekės ženklas ne tik perteikia Valentino dienos esmę, bet tai puikiai padaro panaudojant reklamose savo produktus. Asociacijų galia visu gražumu.

2015 ikea valentino dienos reklamaGeriausios valentino dienos reklamos

Dažnai Valentino dienos reklamose naudojami patys produktai sukuriant tam tikras pažįstamas situacijas ar asociacijas su Valentino diena. Reklamos sėkmė yra tiesiogiai proporcinga asociacijų originalumo.

Čia kiek paprastesnis tokios Heineken reklamos pavyzdys. Vis tiek neblogai, bet efektas kur kas mažesnis.

heineken-beer-valentines-day-small-77550

Net jei produktas nėra niekaip nesusijęs su meile, dovanojimu ar pan., tai tiesiog puiki proga panaudoti Valentino dienos asociacijas savo produktų reklamoje. Teminės reklamos dažnai susilaukia daugiau dėmesio.

Puikus šių metų pavyzdys Nokia bandymas parduoti naująjį telefoną:

BUZZ MARKETING

Vienas iš populiarių rinkodaros veiksmų šiandien yra buzz marketingas, kai sukuriama reklama ar PR, panaudojant panaudojant natūralias situacijas ir įamžinant natūralias, nesuvaidintas emocijas ir siekiamas atgarsio žiniasklaidoje ir socialinių medijose.

McDonalds šį kartą leido atsiskaityti savo pirkėjams su meile, nelabai originalus būdas (galima rasti ne vieną panašią akciją, kai atsiskaityti galima kitais būdais ir taip nustebinti savo klientus), tačiau išpildymas geras:

Šiandien, kai karaliauja komunikacijoje socialinės medijos tiesiog privalu greitai reaguoti į tai kas aktualu, apie ką žmonės kalba nesvarbu ar tai naudojamos Valentino dienos ar populiarių filmų, knygų asociacijos. Tai prekės ženklui padeda išlaikyti aktualumą bei gyvybingumą. Visada žavi  gebėjimas greitai reaguoti į tai, kas vyksta svarbaus tavo klientams šią minutę.

50 PIKŲ ATSPALVIŲ REKLAMOJE

Šiuo laiku populiarios ne tik Valentino dienos asociacijos. Prekės ženklai taip pat mielai vienas po kito naudojasi asociacijomis su pasaulinio bestselerio “50 pilkų atspalvių“ ekranizacija.

Kai kurių prekių kategorijose tos žingsnis logiškas ir racionalus, tačiau kiek keista, kai ir tokie prekės ženklai kaip AUDI

ar LEGO nelika abejingi.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s