MARKETINGO STRATEGIJA · Pozicionavimas · VISOS TEMOS

Pabėgimas nuo kasdienybės | pozicionavimo pavyzdys

Tikriausiai daugumai mūsų yra pažįstamas jausmas, kai norisi viską mesti ir pabėgti bent trumpam nuo kasdienybės, patirti nuotykį, pasijusti laisvu nuo įsipareigojimų ir atsakomybių.

Šiandien ypač populiarus prekių kaip pabėgimo nuo rutinos pozicionavimas. Paradoksalu, kad daiktai, dėl kurių mes dirbame nemėgstamus darbus ir parduodame savo laisvę, kartais ir žada tą išsvajotą laisvę.

Vienas klasikinių tokio pozicionavimo pavyzdžių Harley-Davidson. Šio prekės ženklo idealus klientas toli gražu ne “baikeriai”, o atvirkščiai – didelėse korporacijose dirbantys ir daug uždirbantys, bet mažai asmeninės laisvės ir laiko turinys.

Šis pozicionacimas toks populiarus, kad žmonės į jį pradeda žiūrėti su tam tikra ironija. Dažnai, tai kas tampa “trendu” anksčiau ar vėliau yra pašiepiama. Būtent toks ironiškas pabėgimas naudojimas žemiau pateiktoje reklamoje.

Tikiu, kad laisvės, pokyčių noras visada buvo aktualus. Tai vienas iš prigimtinių poreikių taip noras būti mylimiems ar saugumo jausmas. Žmogus sutvertas taip kad, jei viskas tampa per ne lyg nuspėjama mums darosi nuobodu. Kai norisi pokyčių gyvenime, bet juos daryti sunku žmonės bando tai kompensuoti bent naujais daiktais, nauja šukuosena, tatuiruote ar nauja antrąja puse. download

Neseniai žiūrėjau filmą “Wild”, kuris manau gerai atvaizduoja tą žmogaus poreikį nuo visko trumpam atitrūkti, nuo visų bėdų ir suprasti, kur toliau nori eiti… Dažniausiai filmai, kurie tampa populiarūs tam tikrų metu labai gerai atspindi vyraujančias žmonių nuotaikas.

Deja, joks produktas nepadės pasiekti didelių svarbių pokyčių gyvenime, tam reikia ryžto išeiti iš savo komforto zonos. 

Reklama

2 mintys apie “Pabėgimas nuo kasdienybės | pozicionavimo pavyzdys

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s