Marketingo Idėjos · REKLAMOS FORMOS · VISOS TEMOS

IDĖJA: ilgas aprašymas print’e

Reklamos raidaReklamos tendencijos labai susiję su technologijų raida. Kažkada reklama buvo tik tekstas ir daug teksto buvo standartas. Vėliau žodį išstūmė garsas, radiją pakeitė nuotraukos ir televizija, televiziją po truputį vis lenkia internetas.

Reklamos šiandien labai dinamiškos ir ryškios. Jose mažai teksto, daug “specialiųjų efektų”. Tačiau marketinge, kai visi daro vienaip dažnai gerai daryti visai priešingai, nes kai nori, kad į tave atkreiptų dėmesį privalai išsiskirti. 

1981-edison-ad250Manau, kad kartais verta sugrįžti prie daug teksto ypač žurnaluose. Ne tik dėl to, kad tai nebėra taip populiaru ir atkreiptų dėmesį, bet ir dėl to, kad, kai tekstas tada atrodo ne kaip reklama, o kaip naudingas turinys. Įrodyta, kad žmonės išmoksta ignoruoti tai, kas atrodo kaip reklama.  Taigi į straipsnį panaši reklama gali būti daug kartų efektyvesnė.

Man labai patiko McDonalds reklama, kurioje daug teksto ir mažai vaizdo. Galbūt kiek silpnokas idėjos išpildymas. Man labai patinka headeris ir pati idėja, tačiau pačiam tekstui trūksta “kabliuko”.

reklama gera ideja

Čia radau geresnį šios reklamos kampanijos pavyzdį. Šį kartą personažas yra piktas mėsainis. Čia jau yra tas “kabliukas”, kurio trūko.

Juokinga reklama

Reklama nebūtinai turi būti trumpa, kad perskaitytum ją iki galo. O ir daug teksto nebūtinai išgąsdins. Svarbiausia geras ir drąsus pavadinimas arba piešinukas.

Žemiau pateikta reklama buvo lauko reklama autobusų stotelėse, taigi žmonės turėjo laiko įsigilinti, kodėl…

Daug teksto reklamoje

Susiję straipsniai: 

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s