MARKETINGO STRATEGIJA · Pozicionavimas · Prekės Ženklas · VISOS TEMOS

Tom Ford – seksualumas reklamoje | prekės ženklas

prabangos prekės ženklai

Prekės ženklai yra tapatinami su juos sukūrusiais žmonėmis ir dažnai įkūnija jų charakterius bei asmenybes (pvz:.Coco Chanel, Apple). Prabangos prekėse, kur prekės ženklas bei jo istorija ypač svarbūs, dažnai naudojamas tiesiog įkūrėjo vardas Louboutin, Ted baker ar Tom Ford.

Tom Ford vienas iš tų žmonių, kurie turi filmo vertą gyvenimo istoriją – aktoriaus duona, architektūros studijos, Gucci mados namų dizaineris, filmo kūrėjas (ang. Single men), fotografas ir galiausiai savo vardo mados namų įkūrėjas. Jo ekstravagantiškumas, drąsa ir daug šarmo turintis charakteris turi to “pikantiškumo”, kuris patraukia visų dėmesį.

VTed baker prekės ženklasisai toks yra ir Tom Ford prekės ženklas. Prieš tai pateiktame dokumentiniame filme pats Tom Ford įvardina, kad jam sunku būtų pasakyti, kur baigiasi jis kaip persona ir kur prasideda jis kaip prekės ženklas.

SEKSUALUMAS REKLAMOJE

Interviu metu Tom Ford įvardina, kad pasinaudojo tuo metu, kai seksualumas buvo primištas marketinge. Aštrios, drąsios ir kiek vulgarios reklamos taip ir liko neatsiejama jo prekės ženklo dalimi.

dpwyly

Nors šiandien atviras seksualumas jau retai ką šokiruotų vakarų šalyse – Lietuvoje, tai būtų “nauja”. Tai neišnaudota galimybė išsiskirti ir būti pirmam.

Apart, žinoma, Olialia ar visų kitų pupyčių, kurios yra greičiau pigaus nei drąsaus ir išlaisvinančio seksualumo pavyzdys.

Olialia_cola_saldainiai

Lips&Boys

Man ypač patinka Tom Ford’s Lips&Boys lūpų dažų pozicionavimas. Viskas nuo pavadinimo, pakuotės iki komunikacijos.

Seksualus, drąsus produkto pateikimas puikiai dera prie bendro Tom Ford prekės ženklo pozicionavimo. Reklama labai dinamiška – labiau net priminanti vaizdo klipą, todėl labai įtraukianti. Aiškiai komunikuojamas produkto privalumas – šie lūpų matomai puikiai tinka bučiniams … nes nepalieka dėmių, neišsitepa. Kaip ir bet kurioje geroje reklamoje, matoma pati produkto pakuotė, pateikia visa spalvų paletė. Skirtingai nei kai kurios reklamos, kurios patraukia dėmesį, bet neparduoda – ši reklama man atrodo išpildo visas savo funkcijas.

Geras yra produkto pateikimas ir internetinėje parduotuvėje. Vos įėjus automatiškai pasileidžia trumpa reklamos versija. Labai patogus pirkti, bet ir originalus internetinės parduotuvės sprendimas.

Ted_Ford

Tom Ford yra vienas tų žmonių, kurių gali nekęsti arba mylėti, bet kuriems negali likti abejingiems, toks yra ir jo prekės ženklas. 

Advertisements

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s