ELEKTRONINĖ PREKYBA · VISOS TEMOS

Metų išpardavimai elektroninėse parduotuvėse | Išpardavimai internete

121514_ALL_WinterSale_XCannounce_50_InSort-EBB_US

Visame pasaulyje po Kalėdų parduotuvės stengiasi prisivilioti pirkėjų ir taip išspausti iš paskutinių metų dienų kiek įmanoma geresnius rezultatus bei išsiparduoti užsilikusias prekes. Taip laikotarpis, kuris tikriausiai būtų kaip niekad ramus ir nepelningas, tampa tikra pardavimų karštine ir tradicija, kuri tęsiasi metai iš metų. Visi po Kalėdų žino bus kita ‘šventė’ -išpardavimai! Nesiūlyti nuolaidų = nuvilti.

Anglijoje yra net speciali diena ‘Boxing day’ (gruodžio 26 d.), kai visos parduotuvės skelbia labai didelius nukainavimus (black friday atitikmuo). Šį diena yra nedarbo (bank holiday) todėl, tai tiesiog puikus šansas parduotuvėms PARDUOTI! Žmonės jau nuo ankstaus ryto (~5 val.) laukia kilometrinėse eilėse…

boxing-day-selfridges-582028214

IŠPARDAVIMAI ELEKTRONINĖJE PREKYBOJE

Tačiau norintis pasinaudoti išpardavimais, nebūtinai turi stumdytis perpildytose parduotuvėse. Dideles nuolaidas po kalėdiniu laikotarpiu skelbia ir internetinės parduotuvės.

Taip pat nebūtinai išpardavimas turi didelis raudonas ‘SALE’. Štai Amazon parduotuvėje tas, kas ieško ras nedidelius, iš konteksto neiškretančius banerius su “year-end deals“, tačiau tam, kuriam išpardavimai nerūpi akių nebadys… Puikus sprendimas, tiems, kurie nenori paleisti išpardavimų ieškotojų, bet tuo pačiu nenori apkrauti ir savo puslapio.

Amazon_internetine_parduotuve

Amazon vidiniame puslapyje, taip pat labai geras sprendimas. Net ir išpardavimo metu labai svarbu, kad žmogui būtų patogu ieškoti. Dažnai fizinėse parduotuvėse dėl didelių žmonių srautų tvarką palaikyti sunku, tačiau netvarkai pasiteisinimų nėra internetinėje parduotuvėje.

amazon_išpardavimai

O štai Akropolio pavyzdys nelabai patogus ir primena suverstą drabužių kalną, kuri veikiausiai ir rasi atėjęs. O surasti ar tavo mėgstamoje parduotuvėje nuolaida gana sunku… Žinutė, kurią veikiausiai gausi daug kur jau nuolaidos net iki 50%.

Išpardavimų_puslapis

KĄ SVARBU PRISIMINTI

  • Išpardavimų laikotarpių dar svarbiau yra aiškiai įsivardinti, kokia yra grąžinimo politika. Nes nukainuotas prekes daug dažniau žmonės perka impulsyviai ir dažnai jas vis dėl to mielai grąžintų…
  • Grupuokite prekes – vietoje to, kad parduotumėte prekes į minusą, sugrupuokite prekes, taip galima padaryti pasiūlymą patrauklesniu ir sunkiau palyginamu su konkurentų pasiūlymais. 3 už 2 kainą klasikinis pavyzdys. Arba pridėti kokį nors daiktą DOVANŲ. Kartais nustebtumėte kokios smulkmenos gali padėti apsispręsti.
  • Būtina reklamuoti ne tik savo prekes,  bet ir išpardavimus.
  • Būkite originalūs. Net išpardavimą galima pateikti kitaip. Svarbiausia, kad viskas, ką darote atspindėtų Jūsų prekės ženklą.

Jei jūsų prekės ženklas saldus ir mergaitiškas – toks turi būti ir jūsų prekių išpardavimas.

Geresnės kainosJei Jūsų prekės ženklas modernus ir prabangus (pvz:. Banana Republic) – taip turi būti pateiktas ir jūsų išpardavimas.

banana_republic

Originali išpardavimo komunikacija leis išsiskirti ir tuo pačiu stiprinti teigiamas asociacijas su prekės ženklu. Būkite juokingi, smagūs, nuoširdūs – tai žmonės vertina bet kokioje komunikacijoje. 

Daugiau apie kainų ir nuolaidų strategijas. 

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s