MARKETINGO PLANAVIMAS · VISOS TEMOS

Excel marketinge

Excel marketingeDažnai mes naudojames viena ar kita programa kaip Word, Power point ar Photoshop, bet neišnaudojame net pusės šių programų galimybių arba naudojame ne taip, kaip reiktų jomis naudotis.

Šį kartą norėčiau trumpai aptarti keletą svarbių dalykų, kuriuos kiekvienas marketinge privalo naudoti dirbant su Excel. 

Naudokite diagramas – nepamirškite naudoti diagramų norint parodyti pokyčius, tendencijas ir patys jas pamatyti.

Lentelėse pateiktus duomenis nepatogu analizuoti.

Teisingas_informacijos_atvazdavimas

Ta pati informacija pateikta diagramose vizualiai iš karto palengvina darbą.

  • Pašalinkite viską iš grafiko, kas neparodo duomenų, o tik bereikalingai nukreipia dėmesį  (3 D, grid lines ir pan.)

2014-12-21_12412014-12-21_1240

Teisingai parinkite diagramos rūšį:

  1. Jei norite pavaizduoti visumos dalį (Market share, profit share, product revenue share) naudokite pie chart. Venkite 3 D pie chart, nes toks grafikas gal ir atrodys gražiau, bet tiksliai neatvaizduos turimų duomenų.
  2. Skirtumui tarp kategorijų arba ang. cross tabulated data (pvz:. skirtingų produktų ar kategorijų pardavimai) naudojame column arba bar chart. Siūlyčiau naudoti bar chart, taip vizualiai bus geriau matomi skirtumai.
  3. Kai vaizduojamos tendencijos ir kategorijos turi lygius skirtumus pvz:. 2013 m., 2014 m., 2015 m. – kiekviena kategorija yra lygiai metai (pvz:. pardavimų pokytis per metus) naudojame Line chart diagramos rūšį.
  4. Norint parodyti priklausomybę tarp dviejų kintamųjų, kurie yra abu – skaičiai (funkcijos, kai vienas kintamasis turi priklausomybę nuo kito, pvz:. pardavimų  priklausomybė nuo reklamos išlaidų) – Scatter Graph
  • Visada rekomenduojama išdėstyti lentelės duomenis didėjimo ar mažėjimo tvarką (short data) prieš pateikiant juos diagramose. 

data sorted sorted data in Excel

  • Nenaudokite vertikalių kategorijų pavadinimų

Jei pavadinimai ilgi, visada geriau rinktis bar chart, vietoj column chart. axis formatting in Excel

5 Excel Skills Every Marketer Should Know

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s