Pozicionavimas · Prekės Ženklas · VISOS TEMOS

MARGARITA – pavyzdinis prekės ženklas

nauja-skaidr4

Margarita, tai vienas iš nedaugelio puikiai pozicionuotų produktų Lietuvoje su aiškiomis asociacijomis, kurios nuolatos stiprinamos vientisa komunikacija. 

Pozicionavimas

 MARGARITA lietuviškas prekės ženklas

Margarita yra moteriškos kosmetikos linija, kurios tikslinė auditorija:

  • nori gero ir pigaus sprendimo
  • neskiria daug laiko ir pastangų savo priežiūrai
  • yra “už natūralų grožį“, natūralumą, gamtą
  • mažas arba vidutines pajamas turintys

Žinomas užsienio prekės ženklo atitikmuo galėtų būti NIVEA.

Produktas

Pats produktas, įpakavimas, pavadinimas viskas stiprina prieš, tai išvardintas asociacijas.

Švelniai žalia spalva – paprastumas, gamta, žemiškumas, ekologiškumas, natūralumas

lietuviškas prekės ženklasPaprasta klasikinė kremo forma – paprastumas, pigumas, kremas, natūralumas

Margarita – pagamintas Lietuvoje, žemiškumas, švelnumas, natūralumas

Manau, kad yra teisingas žingsnis turėti ir vaikišką kremą po Margarita prekės ženklu, tai taip pat stiprina asociacijas su natūralumu, švelnumu.margarita-kremas-vaikams

Klasikinis pavyzdys Johnson’s baby. Tai, kas tinka kūdikiams, atrodo natūraliau, sveikiau. Todėl produktai net skirti suaugusiems po tuo pačiu Johnson’s prekės ženklu atrodo natūralesni.

Komunikacija

Kaip ir kiekvienas stiprus prekės ženklas, Margarita visada siejama su tomis pačiomis asociacijomis. Visa komunikacija pasižymi vientisumu.

Norėdami sukurti pirkėjų mintyse stiprias asociacijas reikia visada kartoti tą patį. Kaip ir bet kur norint ką nors gerai išmokti reikia kartoti ir kartoti tą pati, kol įsimeni.

Kaina 

Yra gerai, kad produktų kaina nėra aukšta, nes tai atitinka tikslinės grupės poreikius.

downloadIš kitos pusės kaina iš dalies komunikuoja prekės vertę. Kai kaina per ne lyg maža, produktas atrodo mažiau kokybiškas.

Žinoma, žmonės jau pripratę prie žemos kainos, todėl kainas pakelti dabar būtų neprotinga.

Pardavimo taškai 

Prekės yra parduodamos prekybos centruose. Manau, teisinga neturėti specializuotų Margarita prekės ženklo parduotuvių kaip “Uoga uoga“ (jų produktai šiek tiek sudėtingesni). Produktas paprastas, jam nereikia papildomų paaiškinimų. “Uoga Uoga“ produktai tinkami ir dovanojimui arba šiaip ieškant, ko nors nauja, todėl pirkimo atvejai šiek tiek skirtingi. uoga-uoga-menas-matyti-ne-problemas-o-atsiveriancias-galimybes-539171e82e081

Taip pat tikslinė auditorija nėra linkus skirti daug dėmesio kosmetikos pirkimui ir greičiausiai perką ją prekybos centruose, panašiu principu kaip pieną ar duona – tiesiog, kai pasibaigia.

el._parduotuvė

Margaritos prekes galima įsigyti ir internetu. Iš tiesų graži, paprasta, švari, gana patogi el. parduotuvė. Yra daug kur tobulėti, bet sprendimas visai geras ir patenkinantis minimalius poreikius.

Kas toliau? 

Manau, kad šis prekės ženklas turėtų išlaikyti vientisumą ir ateityje. Kartais svarbu ne tik taisyti klaidas, bet ir prisiminti, tai kas yra daroma teisingai.

Ką keisčiau, tai gana painus prekių pasirinkimas tarp rūšių. Dauguma produktų atrodo vienodai, sunku pasakyti, kuo jie skiriasi vieni nuo kitų. Patarčiau mažinti skirtingų rūšių tam tikroje prekės kategorijoje arba aiškiai vizualiai atskirti – pvz:. aiškūs užrašai sausai, riebiai odai. Turint omenyje, kad tikslinė auditorija nori paprasto ir greito sprendimo, apsisprendimo palengvinimas turėtų turėti teigiamą naudą.

kremai

Taip pat patarčiau plėstis ir į kitas moterims skirtas prekės kategorijas – vazelinas, higieninius įklotus, nuo saulės kremas ir pan.

Susiję straipsniai: 

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s