MARKETINGO STRATEGIJA · REKLAMOS FORMOS · VISOS TEMOS

Sužadintas smalsumas – nr. 1 ginklas reklamoje

Reklama ir smalsumas

Žmonės nemėgsta reklamos, bet net ir ją mes žiūrime, kai sužadinamas mūsų smalsumas. O kas bus toliau? Kaip viskas baigsis?

Kad reklama patrauktų dėmesį, pažiūrėtume ją iki galo, suklustume, turi įvykti kažkas keisto. Mes mintyse pagalvojame hmmm taip neturėtų būti, čia kažkas ne taip. Geriausia galvoti ką jūsų pirkėjas jau žino, o ko ne? Kokie yra klausimai, kuriuos norime jam sužadinti, kad jis privalėtų pažiūrėti reklamą iki galo. Žemiau pateikiu kelis pavyzdžius.

MAŽOS MERGAITĖS, PERSIRENGUSIOS PRINCESĖMIS, KEIKIASI

Mes nepratę matyti, kad mažos mergaitės keiktųsi kaip reikiant, o dar reklamose.

KAŽKAS NEĮPRASTO NUO PIRMOS SEKUNDĖS

Jau pirmas šios reklamos kadras didelis dovanoms skirtas kaspinas ant krepšinio lanko. Netikėtumo faktorius svarbiausias pirmomis minutėmis, gal net sekundėmis. Būtent per tiek mes nusprendžiame įdomu ar ne…

MAŽA MERGAITĖ APSIRENGUSI KAIP SUAUGUSI SAKO, KAD JAI 39 METAI

Net ir labai įprasta istorija, gali sužadinti smalsumą, jei ji pateikta neįprastu amplua.

Kaip ir bet kuri knyga ar gera istorija, reklama turi turėti įžanga, kuri įtrauktų tiek, kad mes privalėtume ją pažiūrėti – visą dėstymą iki atomazgos (būtų sukuriamas taip vadinamas ang. need for closure).

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s