MARKETINGO STRATEGIJA · Pozicionavimas · Prekės Ženklas · VISOS TEMOS

“Protingo” žurnalo reklama

Neseniai užmačiau žurnalo VALSTYBĖ lauko reklamą ir labai apsidžiaugiau. Esu didelė šio žurnalo gerbėja. Žurnalas galima rasti tikrai labai aukštos kokybės įžvalgas apie politiką, verslą, ekonomiką. Tikiu, kad jei Lietuvoje daugiau žmonių skaitytų šį žurnalą – gyventume geresnėje, turtingesnėje ir sąmongisnėje šalyje.

Reklama man labai priminė The economist reklamas – savo minimalizmu ir pozicionavimu. Deja, skirtingai nei The Economist žurnalas, VALSTYBĖ Lietuvoje dar nėra stiprus prekės ženklas ir reklamuojasi palyginus retai. Manau, kad lietuviškasis žurnalas galėtų semtis įkvėpimo iš sėkmingos The economist komunikacijos. Tada galbūt netolimoje ateityje, būti matomam su žurnalu VALSTYBĖ rankoje bus prestižas.

prenumerta2015

Abiejų žurnalų pozicionavimas labai panašus – žurnalas skirtas tik nedideliai auditorijai, kuriai įdomūs ne populiarioji bulvarinė spauda, o svarbios verslo, politikos bei ekonomikos aktualijos. Tai žmogus, kuriam rūpi, kas vyksta aplinkui ir pasaulyje. Tai neeilinis žmogus, tai žmogus, kuriam žinojimas yra vertybė, tai žmogus, kuris jau daug žino ir nori šias žinias palaikyti šiandieninėmis aktualijomis.

the economist

The economist savo komunikacijoje naudoja minimalistinį stilių – raudonas fonas ir baltos spalvos tekstas arba simbolis. Net iš tolo nesumaišysi jų reklamos su kuo nors kitu.

The economist reklamos

Dažnai savo reklamose The Economist komunikuoja tik su išsilavinusiais žmonėmis – t.y tik su savo tiksline auditorija. Tie, kurie mažai žino nesupras, tie kurie supras džiaugsis matydami, kad komunikuojama tik su tokiais kaip jis.

economist-word

Reklamose nuolatos stiprinamos asociacijos su raudona spalva ir su įvairiausiomis pasaulio aktualijomis.

Žinutė – raudona yra daugiau nei spalva. Daugybės asociacijų pagalba atskeidžiama, kad The Economist yra viskas, kas pasaulyje vyksta iš tiesų svarbaus.

santa1Kad suprastum kiekvieną iš asociacijų turi jau turėti pradinį žinių bagažą. Pavyzdžiui, rodomas raudonas Kalėdų senelis ir reklama sako: “raudona yra verslo modelis”. Reikia pradinių žinių, kad suprastum, kad kalbama apie Coca Cola, kuri sukūrė raudonąjį Kalėdų senelį, kokį mes žinome šiandien.

Pradinio žinių bagažo reikia ir kad galėtum skaityti šį žurnalą, nes jei neturi žinių apie ekonomiką, politiką ar verslą, šio žurnalo neskaitysi, nes nesuprasi ir tau bus nuobodu.

Manau, kad labai panaši komunikacija turėtų sėkmingai pasiekti ir žurnalo VALSTYBĖ potencialų skaitytoją. Norėtųsi, kad daugiau žmonių skaitytų teisingą spaudą, tačiau tam reikia teisingo šios spaudos pristatymo. Deja, net ir geram produktui reikia reklamos.

Susiję straipsniai: 

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s