Skaitmenine Rinkodara · Turinio Marketingas · VISOS TEMOS

Turinio marketigo pavyzdys

Dauguma įmonių gali rasti pas save informacijos, kuriai suteikus tinkamą forma, ji galėtų virsti naudingu turiniu. Stebėkite savo klientus, kas jiems įdomu, su kokiomis problemomis jie susiduria ir gal atrasite įkvėpimą kurti turinio marketingą. Turinys turi būti šviečiamojo arba pramoginio pobūdžio. 

Vienas įkvepiančių tokio marketingo pavyzdžių – Airbnb komunikacija. 

POVEIKIO BENDRUOMENĖMS TYRIMAS

Airbnb norėdama parodyti, kokią teigiamą įtaką daro vietos bendruomenėms, atliko tyrimą 9 miestuose. Vėliau savo atradimus pateikė interaktyviu puslapiu/piešiniu/infografiku. Būtinai pažiūrėkite patys čia – labai labai faina ir gražu.

turinio marketingas

PASAKA APIE KELIONES KEIČIANČIAS SUVOKIMĄ

Šia istorija Airbnb norėjo parodyti, kad kelionės ir prisilietimas prie kitų kultūrų išlaisvina mus nuo įsisenėjusių stereotipų, kurie mums įkalina praeityje.

AIRBNB SVETINGUMO INDEKSAS

Dar vienas puikaus turinio pavyzdys – Amerikos miestų svetingumo indeksas. Gražiai pateikta, įdomu amerikiečiams ir naudinga atvykstantiems turistams.

Content marketingas

Taigi tai tik keletas pavyzdžių kaip galima panaudoti informaciją, kurią įmonė jau turi viduje. 

cartoon-08Turinys gali būti labai įvairios formos: infografikai, video, knygos ar straipsniai. Svarbiausia yra gražus pateikimas ir kokybiškas, įdomus ir naudingas turinys.images (2)

Taip pat svarbu įsivadinti, kur jūsų įmonė yra “ekspertas“? Kokiomis žiniomis galite pasidalinti su savo klientais ir taip komunikuoti savo prekės ženklo vertybes bei parodyti ekspertiškumą?

Iš esmės Airbnb tik gražiai apipavidalino žinias, kurias įmonė jau turi. Tiesiog tą informaciją reikėjo fiksuoti ir susisteminti.

Susiję straipsniai


Reikia pagalbos, kuriant turinio marketingo strategiją? Kreipkitės 

Reklama

3 mintys apie “Turinio marketigo pavyzdys

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s