MARKETINGO PLANAVIMAS · MARKETINGO STRATEGIJA · Pozicionavimas · Prekės Ženklas · VISOS TEMOS

Įvaizdinės reklamos – kai sunku suprasti, kas reklamuojama

Prisipažinsiu, niekada nesu buvusi GAP parduotuvėje ir iki šiol nelabai domėjausi jų komunikacija. Per vieną iš savo reklamų “pežiūrų” internete aptikau naują GAP reklamos kampaniją “Dress normal”.  Ir man labai patiko!Žiūrėdamas šias ir kitas reklamas matai, kaip puikiai yra perteikiamas, išlaikomas prekės ženklo vientisumas ir unikalumas. 

Kiekviena reklama tarsi mini filmo kadras. Primena kažkuo Tarantino filmų stilių: retro su lengvu “keistumo” prieskoniu.

Nekeista, nes prie šių reklaminių siužetų prisilietė pati Sofia Coppola (tokių filmų kaip Lost in Translation, The Virgin Suicides režisierė). Puiki vaidyba, garso takeliai, siužetai – daugiau primena filmus nei reklamą.

Pažiūrėjus senesnias reklamas matome, kad GAP reklamose svarbiausia režisieriaus, o ne reklamos agentūros darbas. Žemiau pateiktas vienas iš reklamos siužetų – David Fincher režisieriaus darbas.

Dažnai, kai prekės ženklas yra susijęs su prestižo, statuso bei mūsų socialiniais poreikius – sunku įvardinti, kas būtent yra reklamuojama. Tai greičiau emocija, kai kartais jauti, kad TAI TU arba NE TU.

POZICIONAVIMAS

slogan

GAP pozicionavimas – labai stiprus ir išpildytas. GAP – tai drabužiai, kurie padeda jaustis gerai būdamas tuo kuo esi iš tikrųjų. Juk mes visi pavargstame apsimėtinėti.

GAP print reklamose žinomi žmonės apsirengę taip, kaip jie rengtųsi kiekvieną dieną – ne prieš fotoaparatų objektyvus – o leidžiant laiką su tais, kurie iš tikro pažįsta juos tokius, kurie jie yra.

gap-prekės ženklas

Slogan “Dress normal” nediktuoja, ką reikia rengtis, bet greičiau skatina individualuma, nes tai, kas normalu man, nebūtinai bus normalu tau. Ar ne genialu?

Geriausi slogan yra tie, kurie yra trumpi, tačiau turi daug platesnę reikšmę. Juos galime laikyti beveik tam tikru gyvenimo kredo, kuriais žmones remiasi priimdami sprendimus. Kitas panašus, į galvą šovęs pavyzdys, – Nike “Just do it” slogan.

geras slogan

Viena iš priežasčių, kodėl mane taip žavi stiprūs prekės ženklai yra tai, kad jie mums padeda jaustis geresniais. Žmonės renkasi GAP rūbus ne todėl, kad mano, kad yra individualūs, laisvi, bet todėl, kad nori tokiais būti ir GAP kartu su prekėmis parduoda galimybę priartėti prie šio geresnio “aš”. 

Reklama

3 mintys apie “Įvaizdinės reklamos – kai sunku suprasti, kas reklamuojama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s