REKLAMOS FORMOS · Skaitmenine Rinkodara · VISOS TEMOS

Reklamos youTube galimybės

YouTube siūlo įvairių reklamos formų. Jas trumpai ir aptarsiu toliau. 

Reserved media buy 

Jei Jus domina pozicijos YouTube tituliniame puslapyje (home page), tada reiktų kontaktuoti su YouTube ir derinti kainą (principas panašus kaip perkant reklama kituose puslapiuose kaip delfi, 15 min, kai kaina derinama su pačiu puslapiu). Šiuo atveju suderinama kaina ir video rodomas visą suderintą laiką, t.y Jūs išsiperkate poziciją. Bet tokia reklamos pozicija yra palyginus brangi.

home page youtube

Aukcionas dėl reklaminių pozicijų via AdWords

Kitas būdas yra pirkti YouTube reklamą per AdWords paskyrą. Siūlomi formatai yra reklama prieš kitus video, kurią galima sustabdyti (TrueView in-stream ads), iškelti jūsų video video paieškoje (TrueView In-Search Ads) arba kad jūsų video būtų matomas tarp siūlomų video dešinėje pusėje esančioje juostoje, kai video yra peržiūrimas (TrueView In-Display Ads). Bet nuo šių metų YouTube sujungė TrueView in-Search ir in-Display ads.

TrueView in-stream ads

yt-creators-topics-ads-trueview-skipad

Mokate kai video yra peržiūrimas arba bent jau 30 s praeina, jei žmogus paspaudžia SKIP AD, tada Jūs nemokate. Mokate už video peržiūras, svarbūs yra CPV (cost-per-view) rodiklis. In-stream ads galimos tokios segmentavimo galimybės:contextual targeting, interest targeting ir demographic targeting. CTR ~ 1.03%.

Geros youtube reklamos pavyzdys: parinkta gera muzika, kuri atkreipia dėmesį (manau, kad youtube reklamoje muzika ypač svarbu), aktoriai, siuzetas – puikiai atitinka tikslinei kelionės į Amsterdamą auditoriją – jauną porelę. Mane užkabino.

TrueView In-Search Ads

In-Search1

Veikia tokiu principu kaip google search reklamos. Jūs pasirenkate raktažodžius, kuriuos įvedus į youtube esantį search, būtų rodoma jūsų video reklama. Mokate už paspaudimus, svarbūs yra CTR ir CPC rodikliai.

TrueView In-Display Ads

In-Display

Rodoma reklama pagal tai, kas yra žiūrima. Pvz:. Jei peržiūrimas video apie makiažą, tai jūsų produktas yra kosmetika, tai jūs pasirenkate topic, kuris yra makiažas ir jūsų reklama bus rodoma dešiniojoje susijusių video juostoje. Mokate už paspaudimus, svarbūs yra CTR ir CPC rodikliai.

Display ads

Taip pat YouTube galima ir banerinė kampanija valdomas kaip paprastas placement. Pagrindinis rodiklis CPM (Cost-per-impersion).

yt-creators-topics-ads-display

Reklamos atsiperkamumas šiandien vienas didžiausių. Tai palyginus nauja reklamos forma dar nėra taip masiškai perpildyta ir kuri yra gana gerai pastebima ir įtraukianti. Todėl išbandyti šią reklamos formą tikrai verta, tuo labiau, kad pasibandyti galite už tokią sumą, kuri Jums yra priimtina. 

Reklama

2 mintys apie “Reklamos youTube galimybės

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s