Marketingas Renginiai · VISOS TEMOS

Įspūdžiai iš WHAT’S NEXT

WHAT'S NEXT konferencija

IMG_0091
Printagram testavimas

Šiandien teko sudalyvauti konferencijoje WHAT’S NEXT ir, kol įspūdžiai dar švieži, nusprendžiau pasidalinti parsineštomis mintimis. Bendrai vertinant – vienas iš tų renginių, kuriame viskas puikiai suorganizuota, jauki atmosfera, o grįžęs jautiesi šio to išmokęs ir su daug klaustukų. Jei kitais metais bus, tikrai dalyvausiu.

Vienas dalykas, kurį supratau, kad vis dėl to su reklama, grafiniu dizainu dirba žmonės “prie meno“, kurie savo darbais idėjas perteikia kur kas geriau, nei žodžiais. Todėl didžiausią įspūdį darė ne dėstomos mintys, kurios dažnai buvo gana chaotiškos , bet būtent jų darbai.

DON’T THINK TO MUCH

Vienas pranešėjų vizualinių menų kūrėjas, fotografas Bartholot, paklaustas iš kur gimsta idėjos jo kūriniams, tik nusijuokė ir pasakė, kad jo paslaptis – “Don’t think to much“.

Žiūrint į šį pranešėją prisiminiau pokalbį su viena gana žinomu dalininku. Jis man prisipažino, kad pats nežino, ką jo darbuose mato kiti, kuriems patinka jo darbai. Tikriausiai didelėje dalyje populiariuose meno kūriniuose nėra jokios “gilios minties“, o tai palikta auditorijos interpretacijai..

Šio fotografo darbai drąsūs, originalūs ir tikrai stiprūs:

Robert-G.-Bartholot-Photography-1

Robert G. Bartholot  3

Bartholet-La-Mort-en-Rose

Buvo keista ir savotiškai žavu matyti tokį keistą žmogų. Ir tą kontrastą tarp tikrai stiprių darbų ir nuolatos kvailokai kikenančio “menininko“ su super lengvabūdišku požiūriu. Tačiau žiūrint pranešimą supratau, kad svarbiausia nebijoti išbandyti pačias keisčiausias idėjas, eksperimentuoti ir per daug negalvoti,o tada kažkas gero, netikėto gali iš to ir išeiti.

3D reklamos

3D dizaineris Evaldas Česnavičius pristatė savo projektus. Jo darbuose gana naujas, dėmesį patraukiantis reklamos formatas naudojant specialiuosius efektus. Šiandieninėje sunkioje kovoje dėl dėmesio tokia reklama puikus sprendimas, kuris dar nėra pabodęs. Tai kažkas nuo ko neišeina atitraukti akių, o žiūrovai plojo po kiekvienos reklamos. Labai tikiu, kad ateityje pamatysime vis daugiau panašių reklamos pavyzdžių.

Gaila internete radau tik vieną pavyzdį:

KŪRYBOS PROCESAS SUKURIA DAIKTUI VERTĘ

Viena gana ekstravagantiška pora iš Suomijos – Lekos pristatė savo paskutinės knygos kūrimo procesą. Viską – nuo idėjos generavimo iki jos išpildymo.

Gale pranešimo visur aplinkui buvo girdėti “aš ir noriu tokios knygos“. Aš ir visai jos užsinorėjau :D. Istorijos apie kažkokio daikto kūrimą, ypač jei tas daiktas kuriamus labai preciziškai, su daug meilės ir užsidegimo, keliasdešimt kartų išaugina daikto vertę. Tokie daiktai turi savyje “dvasios“.

Po prezentacijos tiesiog privalėjau bent pačiupinėti tą knygą… Laikant ją jautiesi tarsi laikytum rankose meno kūrinį.

IMG_0066

NEVERTA VAIKYTIS MADŲ – JEI TURI ISTORIJĄ ŽVELK ATGAL

Pasikartojanti mintis ne viename pranešime buvo prekės ženklų vertė slypinti jų istorijoje. Pirkėjai moka pinigus ne už gražų logotipą ar brangią reklamą, bet už tai, kad galėtų prisiliesti prie istorijos, kuri suteikia daiktams šarmo, o žmonėms emocijų.

Dėl šios priežasties dideli prekės ženklai, turintis ilgametę istoriją niekada negali jos pamiršti ir vaikytis trumpalaikiu madų, kurios vartotojui nevertingos.

Puikus pavyzdys nevea rebrandingas. Grįžimas prie šio prekės ženklo esmės, pradžių pradžios – pirmojo kremo mėlynojo indelio formos, kuri kelia tiek šiltų prisiminimų žmonėms visame pasaulyje.

rebranding

Dar vienas pavyzdys prekės ženklo su vertinga istorija, kurios dalimi norisi būti – Channel nr 5. Prekės ženklas savyje talpina magišką paslaptingumą, moteriškumą ir prancūzišką romantiką. Kvapas, buteliukas, pavadinimas – viskas turi savo užburiančią istoriją.

prekės ženklo vertė

Tas jausmas, kad kvepiniesi kvepalais, kuriuos kažkada kvepinosi seksualioji dievaitė Marilyn Monroe, kurių kvapą išrinko pati Coco Channel, kurios savo mylimosios parveždavo kareiviai grįždami namo ir kuriais dabar, visai tokiais pat kvepiniesi tu yra didžiulė vertė Channel nr 5 nebėra tik kvepalai, tai istorinė relikvija, prie kurios gali prisiliesti šiandien. Tokios prekės ženklo vertės nesukursi per dieną!

Po šio video irgi norisi ploti:


Tai tik keletas minčių iš daugelio, kurios pasiliko renginiui pasibaigus. Buvo smagu matyti, tiek įdomų darbą dirbančių žmonių atsidavusių kūrybai. Tokie žmonės savyje talpina tiek motyvacijos, kad ja lengva užsikrėsti ir tai paskatina drąsiau žvelgti į savo svajones apie mėgstamą darbą.

Reklama

1 mintis apie “Įspūdžiai iš WHAT’S NEXT

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s