Marketingo Idėjos · Skaitmenine Rinkodara · Socialus Marketingas · VISOS TEMOS

Apple iPhone 6 plus skandalas

Dabar visi atrodo tik ir kalba, kad taip lauktas iPhone 6 plus turi vieną labai didelį trūkumą – naujasis telefonas dėl savo parinkto “lankstaus” metalo gali truputėli sulinkti… Labai džiaugiuosi, kad neturiu iPhone 6 plus ! 😀

Bus labai įdomu kaip Apple išspręs šį trūkumą ir ar pateisins savo fanų lūkesčius. O kol kas galime stebėti kaip kiti kūrybiškai išnaudoja šį skandalą savo komunikacijoje. Labai žavingas KitKat pokštas:

kitkat

Daugiau panašių pavyzdžių

Įmonės turėtų nevengti pasinaudoti įvairiausiais skandalais, kurie patraukia daug dėmesio. Svarbiausia greitai reaguoti, o tam puikiausiai tinka socialiniai kanalai.

Labai mylimas ir žinomas Oreo prekės ženklas pasinaudojo tuo, kad per svarbias futbolo rungtynes buvo dingus tiesioginė transliacija dėl elektros tiekimo ir žmonės, kurį laiką negalėjo matyti rungtynių. Šį reklama laimėjo net tokius prestižinį apdovanojimą kaip Cannes Lions Awards.

oreo tweet

O štai Audi pasinaudojo Sočio žiemos olimpinių žaidynių fiasko. Kai neišsiskleidė vienas iš olimpinių žiedų per pompastiškąjį atidarimo renginį visi tik ir kalbėjo apie šią renginio nesėkmę.

sočio olimpinės žaidynės

Lietuvoje tokių pavyzdžių būtų sunku rasti. Tačiau žmonės tokią reklamą labiau vertina ir yra linkę dalintis ja, todėl tokia praktika ateityje tikrai turėtų atsirasti.

Reklama

1 mintis apie “Apple iPhone 6 plus skandalas

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s