MARKETINGO PLANAVIMAS · MARKETINGO STRATEGIJA · REKLAMOS FORMOS · VISOS TEMOS

Drąsi reklama atsiperka?

Don_Draper_WikiNieko nėra blogiau nei reklama, kurios niekas nepastebėjo. Didžioji dalis reklamų yra būtent tokios – atitinkančios rinkos standartus, gražios ir nepastebimos. Sėkmingos kompanijos rizikuoja ir uždirba milijonus. Kas nerizikuoja, tas negeria šampano ;D. Būti kitokiu, būti pirmu, pasakyti tą ką visi žino, bet nedrįsta pasakyti, to reikia, kad būtum lyderis – to reikia ir sėkmingai reklamai.

Reklamose, tai ypač svarbu, tačiau kaip ir visada rizika gąsdina ir dažnai pasirenkamas lengvesnis kelias. Dažnai kompanijos nusprendžia, kad tokios drąsios reklamos, kas nors gali nesuprasti, kam nors gali nepatikti, o dar ir vyresniam vadovui ar valdybai labiau patinka kažkas panašaus į tai ką darė viena ar kita įmonė – senos ir jau “pasiteisinusios“ priemonės…

Kartais nereikia bijoti šokiruoti, ypač jei pagrindinis Jūsų klientas yra jauni žmonės. Jie ypatingai vertina drąsą. Vienas geriausių pavyzdžių Diesel “BE STUPID“, kuri puikiai pozicionavo save jaunų žmonių akyse, kaip labai šiuolaikišką, drąsų ir “jauną“ prekės ženklą. Taip, galbūt buvo daug žmonių, kuriems šios reklamos buvo nepriimtinos, tačiau geri prekės ženklai nesistengia patikti visiems.


Taip pat man DUREX reklamos visada labai drąsios, o tai puikiai tinka jų prekės ženklui. Tai viena iš priežasčių, dėl kurių šis prekės ženklas yra lyderis ir žinomumu nenusileidžia nei vienam kitam prekės ženklui. Tau gali nepatikti, kai kas atrodyti vulgaru, tačiau vis tiek įdomu ir atkreipia dėmesį.

Žinoma, reikia vis tiek reikia jausti ribas. Nors DUREX reklamose daug drąsaus seksualumo, tačiau, bent jau mano akimis žiūrint, išvengiama seksizmo ar kitų -izmų.

Drasios reklmos

Dar vienas neabejotinas drąsių reklamų pliusas – jos susilaukia nemokamo PR. Nelabai seniai visuose žiniasklaidos priemonėse buvo aptarinėjama ar Transfer go neperžengė ribų su reklamomis, kuriose nepagarbiai buvo vaizduojami mūsų tautos šviesuoliai.

Kai tuo tarpu, Transfer go galėjo džiaugtis smarkiai išaugusiu dėmesiu. Drąsu, bet tikriausiai vertėjo.Vėlgi tokia reklama aiškiai buvo nukreipta į jaunesnę auditoriją, kuri manau, į tokias reklamas žiūrėjo tikrai teigiamai.

transfer go reklama

Tikriausiai daugeliui jau teko pamatyti ir Estellos “BALLS skaniai apvalūs“ reklamas. Vyresni, dauguma net nemokantys anglų kalbos, nesupras kas gi blogai su tuo BALLS, o jaunesnė auditorija jau dabar dalinasi facebook ir pasakoja draugams apie šį juokingą produkto pavadinimą.

drasios reklamos pavyzdziai

Manau, kad tiesiog genialus būdas atkreipti dėmesį ir tai kas kitiems gali pasirodyti kaip klaida, mano akimis, yra puikus drąsios reklamos pavyzdys, kuri tikrai turėtų pasiteisinti. Gal “tikras vyras“ šio produkto ir nepirks, tačiau tie, kurie supranta humorą, manau, tikrai skaniai pasijuoks iš to, o produktas sulauks taip visų geidžiamo žinomumo.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s