MARKETINGO PLANAVIMAS · MARKETINGO STRATEGIJA · Pozicionavimas · Prekės Ženklas · VISOS TEMOS

IMPULS prekės ženklas – kaip turi atrodyti gera rinkodara

Impuls marketingo skyrius tikrai gerai dirba. Mano manymu, tai vienas stipriausių prekės ženklų Lietuvoje, kuris turi labai stiprias lyderio pozicijas sporto klubų rinkoje ir nuolatos demonstruoja pavyzdinius, efektyvius rinkodaros sprendimus. Geriausiai mokytis iš geriausių, todėl čia apžvelgsiu, ką būtų galima išmokti iš Impuls. 

Visų pirma, IMPULS komunikacija vyksta kiaurus metus ir pasitelkiama labai daug skirtingų kanalų.

DALYVAVIMAS RENGINIUOSE

Impuls pamatysi beveik kiekviename sporto renginyje, tai puiki prekės ženklo žinomumo didinimo bei tinkamų asociacijų kūrimo taktika. Tam, kad toks investavimas į žinomumą ir asociacijų kūrimas atsipirktų (arba iš vis darytų kokią nors įtaką) jis turi būti nuoseklus, kryptingas ir dažnas.

Impuls
Pačiai teko dalyvauti colour run bėgime ir gauti rinkinuką su reklamine medžiaga. Jame buvo ir Impuls skrajutė – kuri atrodė kaip dovana. Nors iš tiesų papildomai vieną mėnesį gauni tik perkant 4 mėnesių abonementą, tačiau šios skrajutės nesinori išmesti – juk tai dovanų čekis 😀

dalyvavimas renginiuose marketingas

SMS

Visada gaunu SMS iš šio sporto klubo, nes IMPULS pasirūpina gauti visus kontaktus tų, kurie nors kartą apsilanko jų klube. Nurodyti reikia savo vardą, pavardę, el. paštą ir telefono numerį. Nepamenu, kad būčiau sutikus gauti jų reklamą, bet ją nuolatos gaunu (teisiškai manęs turėtų paklausti ar aš noriu gauti reklamą… aišku aš turiu profesinę ligą – man patinka gauti reklamą).

Pirmas geras dalykas, kad nuo tos akimirkos tavo sporto kortelė yra susieta su konkrečiu asmeniu: kaip dažnai lankosi, kada baigsis jo abonementas, studentas, vyras ar moteris, amžius, gyvenamoji vieta. Tai leidžia siųsti pasiūlymus ir akcijas, kurios būtų aktualios ir tinkamu laiku.

rinkodara

Taip pat pratęsiant sporto klubo abonementą, kiekvieną kartą būtų atnaujinami kontaktiniai duomenys. Kadangi žmogus pas juos jau lankėsi, jie yra taip pat užtikrinti, kad žinutes gauna jų tikslinei auditorijai priklausantys asmenys (tiksliau klientai, kurių jie nenori prarasti).

IMPULS yra tikriausiai vienintelė SMS reklama, kurią skaitau, nes man iš tikrųjų visai įdomu ar jie neturi kokių gerų kainų ar akcijų abonemento pratęsimui. Esu sulaukus ir kelių jų skambučių. Ko pasigedau, tai šiek tiek tikslingesnių pasiūlymų. Norėtųsi to jausmo “Labas, Gintaute, mes tik tau turim kai ką, nes norim padėkoti, kad esi su mumis”.

SMS reklama turi būti labai asmeniška, nes pats reklamos kanalas, to prašo.

LAUKO REKLAMOS

Pats geriausias dalykas šiose reklamose yra ne kūrybinis sprendimas, bet pati žinutė laiku ir vietoje.

Pora pavyzdžių kur labai aiškiai įsivardinta tikslinė auditorija ir jai aktualus klausimas:

Vasarą didelė dalis renkasi sportą gamtoje, tačiau šaltuoju metų laiku jie patraukia į sporto sales. Todėl Impuls ėmėsi švietėjiškos veiklos ir skatina sportuoti. Vasarą nebūtinai pas juos, kad vėliau jau pradėjus sportuoti šaltuoju metu laiku ateitum pas juos. Čia kaip kuriam lyderiaujančiam kokioje nors rinkoje apsimoka populiarinti ir pačią prekės kategoriją (šiuo atveju sportą).

prekės ženklas

Arba prieš rudenį pasirodo reklamos orientuotos į studentus – norinčius gerai atrodyti, bet neturinčius pinigų

Studentai2

FACEBOOK KOMUNIKACIJA

Gana paprasta skelbti įdomų turinį apie sportą (mityba, pratimai, renginiai etc.) , todėl dėl content marketing sporto klubams tiesiog pasisekė.

Iš kitos pusės, kas man patinka Impuls facebook puslapyje, kad iš tikrųjų nėra sauso, beveidžio turinio už kurio visai nesimato žmogaus. Pavyzdžiui vietoje to, kad būtų įdėta photoshopu nudailinta Meilutytės nuotrauka, matome ją su viena iš Impuls trenerių gana buitiniame kadre. Tas šiek tiek paperka. Kaip ir bloguose, taip ir facebook kompanijos turėtų parodyti savo žmogiškąją pusę – darbuotojus arba įtraukti pačius klientus.

Untitled

PREKĖS ŽENKLO AMBASADORIAI

Impuls naudoja savo trenerius kaip prekės ženklo ambasadorius. Kadangi sporto klubui (kaip ir bet kuriam paslaugas teikiančiam verslui) labai svarbu, kad darbuotojai tinkamai perduotų prekės ženklo viziją.

Man kaip potencialiam klientui daro įspūdį treneriai, kurie atrodo gražiai, sportiškai, rašo straipsnius ir dalyvauja renginiuose.

Efektyvi reklama

IMPULS pasistengė surinkti ne bet kokius trenerius. bet užsidegusius savo darbu ir nuoširdžiai propaguojančius sveiką gyvenseną. Man pačiai geriausią įspūdį paliko viena iš trenerių, kurių matėsi nuoširdžiai myli sportą ir savo darbą. Išgryninkite savo verslo vertybes ir raskite žmones, kurie jomis nuoširdžiai tiki ir tai bus pati geriausia jūsų prekės ženklo investicija.

Prekės ženklo ambasadorė

Jei dar to nepadarėte, būtinai pristatykite tinkamai savo komandą. Tai ypatingai svarbu, kai prekės ženklas priklauso paslaugų sektoriui.

prekės ženklas

KĄ DAUGIAU

Impuls ne pigus sporto klubas – o atvirkščiai greičiau pozicionuojamas kaip geriausias sporto klubas ir tikrai ne kiekvienam pagal kišenę. Taigi galėti sau leisti eiti į Impuls – savotiškas prestižas.

Manau, kad Impuls galėtų daugiau išnaudoti savo prekės ženklą kaip socialinio statuso simbolį. Impuls kortelė galėtų turėti papildomas vertes – kaip nuolaidas sportinei aprangai, sporto renginiams arba būti kaip bilietas į kokius nors renginius. Galima būtų taip pat duoti nemokamai arba už simbolinę kainą tam tikrus atributus kaip maikutės sportavimui, vandens buteliukai ar sporto krepšiai su Impuls prekės ženklu. Tam, kad žmonės galėtų parodyti kitiems, kad jie sportuoja impuls – tai komunikuotu kitiems, kad daikto turėtojas sportuoja ir sportuoja ne bet kur.

Reiktų daugiau investuoti į tai, kad tie, kurie sportuoja Impuls, jaustųsi tam tikros bendruomenės dalimi – tai aukščiausias prekės ženklo laiptelis.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s