MARKETINGO PLANAVIMAS · MARKETINGO STRATEGIJA · Pozicionavimas · Prekės Ženklas · VISOS TEMOS

Kaip pakelti daikto vertę?

Tikriausiai yra tekę girdėti apie istoriją, kai pradžioje turėdamas tik tušinuką ir vėliau keisdamasis vis į brangesnį daiktą žmogus susikrovė turtus. Nepamenu kaip ten tiksliai buvo, bet esmė tikiuosi aiški, kad geras pardavėjas gali pakelti daikto vertę.

Pirmiausia norėčiau pradėti nuo pavyzdžio vieno plačiai žinomo prekės ženklo Moleskine. Tai yra iš pirmo žvilgsnio elementarios knygutės, tačiau jas parduoda įdomi istorija.

prekes verte

Moleskine knygutės yra tokios į kokias rašydavo visi didieji menininkai ir genijai Vincent van Gogh, Pablo Picasso, Ernest Hemingway ar Bruce Chatwin. Prekės ženklas taip pat turi gyvuojančią bendruomenę, kurie dalinasi savo kūriniais. Taigi žmonės moka už galimybę pasijusti šios istorijos ir šios bendruomenės dalimi. Tada ir kaina visai kitokia, nes tai nebėra tik paprasta knygutė.

moleskineart1

Viena iš priežasčių, kodėl daiktai su istorijomis parsiduoda geriau, tai yra tai, kad įsigydamas daiktą žmogus įsigyja ir istoriją, kurią nuo šiol galės pasakoti visiems savo draugams ar kitiems, kurie pamatys jo nuosavybę.

Visos reklamos esmė, kad žmogus pasvarstytų apie tai, kaip gerai būtų turėti tą daiktą: kaip skanu, kaip man visi pavydėtų, kaip aš jį/ją sužavėčiau, kaip gerai jausčiausi ir pan.

Kad pirkėjas kažko smarkiai užsimanytų, turime nupiešti jam aiškų paveikslą kaip jo gyvenimas pagerės, kai jis įsigis tą prekę. Žinoma, kalbu ne apie pirmo būtinumo prekes (tualetinį popierių, vaistus nuo skausmo, skalbimo miltelius etc.), kurioms fantazijos pasitelkti nereikia (tačiau tokių prekių reklamos ir ne tokios įdomios).

75972587be569c962b04afaf4eb54a2d

Visada prisiminu man labai patinkančia vieno marketingo guru frazę: “The more you tell, the more you sell“. Taip veikia tiesioginiai pardavimai.

Reklamoje geriausiai veikia aiški žinutė su geru kūrybiniu sprendimu. O visi kiti argumentai už sukuriami vartotojų galvose ilgametės komunikacijos pagalba.

vertė

Daikto vertė yra taip pat labai sąlyginis dalykas, kuris priklauso nuo vietos, laiko, mūsų būsenos ir dar daugybės dalykų. Pavyzdžiui, atrodo normalu už vandens buteliuką mokėti kur kas daugiau oro uoste, nei prekybos centre. Todėl norint pakelti daikto vertę reikia būti tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje.

Susiję straipsniai:

Reklama

1 mintis apie “Kaip pakelti daikto vertę?

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s