MARKETINGO PLANAVIMAS · MARKETINGO STRATEGIJA · VISOS TEMOS

Kainų ir nuolaidų strategijos

Pirkimą skatinančios priemonės

NUOLAIDA, DABAR PIGIAU, PUSĖ KAINOS, PASKUBĖK, SPECIALI KAINA, 2 UŽ 1 KAINĄ – tai tik keletas labai plačiai naudojamų kainų strategijų turinčių paskatinti pardavimus. Ir iš tikrųjų dažnai, tai paskatina pardavimus, bet paskatina ir konkurentus…. Tačiau yra ir kitų, pirkimą skatinančių, priemonių efektyvesnių ilgajame etape.

BRANGESNĖS PREKĖS – kai norisi sukurti kokybės įspūdį

Turėdami savo produktų linijoje tam tikrą prabangų, brangų daiktą galite pakelti visos savo produkcijos kokybės įspūdį. Įrodyta, kad žmonės tiki, kad prekės ženklas, kuris pardavinėja ir labai brangią produkciją turi tam tikrą esperantiškumą. Taigi net jei perku pigesnį šampūną, bet iš linijos, kuri pardavinėja profesionalams skirtus šampūnus tikiu, kad šampūnas kokybiškesnis, nei tos linijos, kuri negamina brangių šampūnų.

IŠSKAIDYKITE KAINĄ – kai prekė brangi

Norėdami sukurti įspūdį, kad kaina nėra tokia jau didelė galite išskaidyti kainą metais, mėnesiai, dienomis. Taip dažnai daro paskolų teikėjai ar sporto klubai, tačiau šis principas gali būti pritaikomas visur, kur kaina yra nemaža, o produktas naudojamas ilgai.

Kainų ir nuolaidų strategijos

VISKAS UŽ … – kai prekės pigesnės

Priešingai, jei pas mus labai pigu ir norime, kad tai pirkėjas atsimintų geriausiai taikyti standartinę kainą. Pavyzdžiui visos maikės po 10 lt. Čia taip pat galima prisiminti populiariąją pound’inę, kur visos prekės yra už 1 pound.

Kainų ir nuolaidų strategijos

KAI JAU PERKA DAUG… – kaina vertinama santykinai

Tikriausiai visiems būna normalu, kad vestuvių fotografas kainuoja iš tiesų labai nemažai. Iš dalies taip yra todėl, kad žmogus dažnai vertina produkto kainą kaip viso pirkimo procentinę dalį. Taigi per vestuves išleidžiama labai daug ir santykinai fotografas (nors ir daug kainuoja) yra tik maža dalis vestuvių išlaidų. Lygiai tas pats būna per keliones, pavalgymas restorane nebe atrodo toks brangus.

Dar keletas faktų:

  • Įrodyta, kad patikimiausia ir efektyviausia yra nuolaidos nuo 20 iki 40 %. Jei nuolaida didesnė atrodo, kad kažkas ne taip, jei mažesnė, tai nelabai motyvuoja.
  • Nuolaida suteikia daugiau laimės, kai jaučiame, kad mes ją užsidirbome. Buvome lojalūs, atsakėme į klausimą ar kažkas pan.
  • Brangesnis produktas, atrodo kokybiškesnis ir atvirkščiai.
Reklama

3 mintys apie “Kainų ir nuolaidų strategijos

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s