Marketingo Idėjos · REKLAMOS FORMOS · VISOS TEMOS

Lyginamosios reklamos

Europoje lyginamosios reklamos yra draudžiamos, jei iš reklamos galima suprasti, koks konkurentas yra turimas galvoje. Tačiau tokios reklamos labai efektyvios, nes iš karto pabrėžiamas konkurencinis pranašumas.

SAMSUNG VS APPLE

lyginamosios reklamos
Mano vienas mėgstamiausių gerų tokios reklamos pavyzdžių yra samsung vs apple. Dabartinėse samsung reklamose ne tik pabrėžiami jų produktų privalumai prieš apple, bet pašiepiami ir apple technologijų fanai.

Šiose reklamose parodomos situacijos, kuriose tikrai nenorėtum būti iphone turėtoju. Tarsi parodoma, kad tie kurie turi iphone yra kvaili ir patiklūs, o štai tie, kurie yra racionalūs renkasi daug pranašumų turintį samsung telefoną:


COLA VS PEPSI

Nemanau, kad labai veiksmingos reklamos yra tos, kuriose iš tikro neaišku kodėl reklamos herojus renkasi vieną produktą vietoje kito. Jose paprasčiausiai parodoma, kad tarsi vienas produktas tiesiog (neaišku kodėl) yra ne toks geidžiamas.

MCDONALDS VS BURGER KING

Čia gal šiek tiek geresnis pavyzdys, nes įsivaizduojame, kad tikriausiai MC bulvytės skanesnės.

Lyginamoji reklama Tačiau į tokią reklamą konkurentams labai lengva atsakyti tuo pačiu, nes ji niekaip nėra pagrįsta. Burger King laisvai gali teigti, kad net pat MC klounas rinktųsi pirkti pas juos.

TELE 2 VS LABAS

Nors kaip minėjau Europoje ši reklamos priemonė nenaudotina, tačiau ne per seniausiai galėjome stebėti kažką panašaus tarp mobiliojo ryšio operatorių Lietuvoje. Operatoriai

Tačiau, manau, kad tai buvo rizikingas ir nelabai protingas žingsnis, kur lyginamos kainos ir yra didelė grėsmė pradėti kainų karą. Kuris beveik visada baigiasi tuo, kad įmonės uždirba mažiau, o iš to išlošia nebent vartotojai.

Nors gal būt ir gerai, juk galim pasidžiaugti vienu pigiausių mobiliųjų ryšių Europoje.

Reklama

1 mintis apie “Lyginamosios reklamos

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s