Marketingo Idėjos · MARKETINGO STRATEGIJA · REKLAMOS FORMOS · VISOS TEMOS

Papildoma nauda pirkėjui – NIVEA

papildoma nauda pirkėjui

Geros kampanijos pasižymi tuo, kad randama aktuali problema ir sukuriama papildoma nauda pirkėjui.

Kuriant naują kampaniją Brazilijoje Nivea kombinavo spausdintą reklamą su mobiliąją aplikacija sukurti papildomą naudą pirkėjams. Tėvams, turintiems mažus vaikus, sukurta priemonė juos sekti paplūdimyje. Originalu, labai aktualu ir puikiai susišaukia su prekės ženklo komunikacija.

Reklama

1 mintis apie “Papildoma nauda pirkėjui – NIVEA

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s