Marketingo Idėjos · REKLAMOS FORMOS · VISOS TEMOS

Reklama netikėtose vietose

Reklamos efektyvumas priklauso ne tik nuo reklamos turinio, bet didele dalimi ir nuo pasirinkto kanalo ar vietos. Kuo vartotojas labiau nesitiki rasti reklamos tam tikroje vietoje, tuo daugiau dėmesio susilauks reklama.

Kažkurią dieną grįžus po darbo ant savo laiptinės durų radau tokią skrajutęWP_000548

Skrajutes dažniausiai tikimės rasti savo pašto dėžutėse ar tikimės jas gauti einant gatve, bet ne ant rankenų. Manau, kad tai efektyvus ir pigus sprendimas.

Reklama netikėtoje vietoje

Vienos šaldytos picos prekės ženklas tikslingai pasirinko netikėtas savo outdoor reklamos vietas, kad pabrėžtų savo komunikacijos žinutę. Pasirinktos vietos, kuriose reklamos tikrai nesitiki pamatyti ir ne be priežasties… Tai vietos, kuriose reklamos beveik neįmanoma pastebėti. Kvaila?

Reklama netikėtoje vietoje

Manau, kad idėja tikrai nebloga, tuo labiau, kad šią reklamą papildė internetinė reklama, kuri buvo pateikta, jau įprastoje vietoje, kurioje žmonės iš tiesų galėjo pamatyti žinutę… Reklama netikėtoje vietoje

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s