Marketingo Idėjos · MARKETINGO PLANAVIMAS · MARKETINGO STRATEGIJA · Pozicionavimas · VISOS TEMOS

Moterų nelygybės problema kaip reklamos priemonė

Kartais prekių ženklai, norėdami suformuoti giliasnes asociacijas, reklamuoja ne patį produktą, o prisideda prie socialinių problemų sprendimo. Viena tokių problemų – moterų nelygybės.

Manau, kad tai yra efektyvi priemonė, ypatingai jei prekė yra kažkaip susijusi su konkrečia problema. Čia labai geras pavyzdys “Always”  (tikrai labai plačiai žinomas prekės ženklas skirtas išskirtinai moterims). Reklama skatina didžiuoti, tuo kad esi moteris. Tikrai graži iniciatyva:

Dar vienas, šiek kiek prastesnis, mano nuomone, pavyzdys “Pantene” ShineStrong reklama. Prastesnis, nes produktas nėra skirtas/pozicionuotas tik moterims:

Bet sveikintinas yra komunikacijos nuoseklumas/pastovumas:

“Princess machine” reklama susijusi tiesiogiai su produktu, kuris skirtas spręsti moterų nelygybės problemą:

moterys reklamoseGalbūt negaliu objektyviai vertinti šių reklamų, nes mane visada labiausiai žavėdavo “netipinės” moters įvaizdis. Moterys, kurios siekia sėkmės karjeroje: moksle, versle ar sporte. Stiprios, ambicingos ir drąsios!

 

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s