Pozicionavimas · VISOS TEMOS

Miestų įvaizdžio kūrimas. Naujas Vilniaus miesto įvaizdis

miestu ivaizdzio kurimasPrekės ženklus arba brand’us dabar matome visur nuo produktų, paslaugų, žvaigždžių iki asmeninių prekės ženklų. Viena iš sričių, kurioje vis daugiau galima pamatyti klasikinio prekės ženklo kūrimo yra miestai.

Visai kaip produktų prekės ženklai, miestai sieja save pozicionuoti, išsiskirti ir parduoti. Taip pritraukti daugiau turistų, investicijų ar darbo jėgos.

Stiprus prekės ženklas yra tas, kuris tik apibendrina ir išryškina tai, kas yra jau yra jaučiama ir egzistuoja. Geriausiai koncentruotis ties trumpa ir aiškia žinute.

Keletas gerų stiprių prekės ženklų arba išskirtinių miestų:

PARYŽIUS – meilės miestas

Miestu ivaizdziai

NIUJORKAS – Niekada nemiega, “if you can make it there you can make it anywhere”

Miestai

SILICON VALLEY – technologijos, inovacijos (arba GOOGLE ir APPLE)

159559791

AMSTERDAMAS – laisvas miestas (kanapės, raudonųjų žibintų kvartalas ir dviračiai)

study-abroad-amsterdam-netherlands-art

NAUJAS VILNIAUS MIESTO ĮVAIZDIS

"Valstybė", Paguodos žodis nusivylusiems naujuoju Vilniaus meisto įvaizdžiu. Šio mėnesio “Valstybė” žurnale radau labai neblogą straipsnį apie miestų įvaizdžio kūrimą.

Pagrindinė mintis, kad miestai dažnai investuoja į įvaizdį, kuris niekuo neišskirtinis, o greičiau sėkmingų pavyzdžių mišinys.

Ir tikrai, kuo tas naujasis Vilnius ypatingas? Koks vienas dalykas, kurį paminėtum pagalvojęs apie Vilnių?

Galbūt dėl to, kad naujasis įvaizdis niekaip neatspindi, koks Vilnius yra miestiečių širdyse arba neatspindi aiškios miesto vizijos, ir sukelia tiek daug nepasitenkinimo ir nusivylimo.

Noras kurti miesto įvaizdį yra sveikintinas, tačiau kaip ir daug kur pamirštama esmė. Koks yra esminis skirtumas arba kokį išskirtinumą norime kurti… Ir tik po to komunikuoti tą išskirtinumą.

Vilniaus miesto įvaizdis

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s