ELEKTRONINĖ PREKYBA · Vartotojo Patirtis · VISOS TEMOS

CALL TO ACTION mygtukas

produkto puslapis

call to action Call to action mygtukas yra vienas svarbiausių elektroninių parduotuvių produkto ar banerių elementų, kurio negalima pamiršti. 

Koks turi būti call to action mygtukas ? 

  • Tai turi būti didžiausias mygtukas lange
  • Spalva kontrastuoti su visais kitais elementais. Taip pat geriausiai naudoti žalią spalvą, nes ji žmonėms asocijuojasi su “GO”
  • Turi būti vienas aiškus call to action.
  • Geriausiai naudoti įprastą call to action tekstą “Dėti į krepšelį”, “Pirkti”
  • Call to action turėtų būti dedamas, kur nors iš karto po pasiūlymo kaina
  • Aplinkui geriausiai palikti tuščios vietos (space)

Call to ACRTION MYGTUKAS button_test_2-blog-full

LAUŽIKITE TAISYKLES

Kalbant apie atsisakymo mygtukus – laužykite taisykles. Vietoje įprasto “Ne, ačiū”, pasakykite ko negaus jūsų klientai atsisakydami vieno ar kito pasiūlymo:”Ne, ačiū aš nenoriu gauti geriausių pasiūlymų”, “Ne, ačiū aš nenoriu pagerinti savo pardavimu”, “Ne, aš nenoriu Jums padėti pagerinti aptarnavimo kokybės”.

Būkite kūrybingi!

briefing

Daugiau call-to-action pavyzdžių:

http://www.getelastic.com/ecommerce-trend-persuasive-calls-to-action/

Reklama

2 mintys apie “CALL TO ACTION mygtukas

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s