VISOS TEMOS

Studijų reklamos – KTU reklama

Studijų reklamosTikriausiai dauguma pastebėjo šias KTU lauko reklamas raginančias studijuoti būtent pas juos. Dėmesį jos tikrai patraukia dėl iš tikro labai keisto universiteto reklamos sprendimo. Sakyčiau kvailo ir labai drąsaus.

Pirmos asociacijos – pačios svarbiausios, nes dažnai tik tiek ir pasilieka po reklamos pamatymo. Kokia asociacija čia sukuriama?

Galima laisvai padaryti išvandą, kad KTU universitetas kuria “Specialistus”, žmones, kurie vėliau nedirba pagal specialybę. Nors savaime aišku, kad ne toks buvo užmojis.

Tačiau, o kas tie tikri SPECIALISTAI, reklamoje  taip ir neparodoma. Tuo labiau, kad jau dabar vyrauja skeptiška nuomonė apie Lietuvos universitetus. Tokia reklama tik paaštrina jau egzistuojančias neigiamas asociacijas.

Reklamoje dažnai taikomas problemos ir jos sprendimo modelis. Kur parodoma problema ir parodomas jos sprendimas – produktas. Tačiau jose turi būti akivaizdu, kad produktas yra sprendimas…

Efektyvi reklama Sektinas pavyzdys

Dėl to, kad pati baigiau ISM ir tikriausiai objektyviai negaliu vertinti. Iš kitos pusės, manau, daugelis sutiks, kad ISM metai iš Geros reklamos pavyzdysmetų kuria efektyvią komunikaciją.

Universitetas net savo reklamos sprendimo pasirinkimu rodo, kad yra inovatoriškas.

O taip pat kuriama darbdavio geidžiamumo asociacija, kuri yra labai gudraus pozicionacimo taktika. Juk visi studentai to ir trokšta – kad po studijų juos norėtų samdyti.

Geros reklamos pavyzdys

Prisimenant KTU, kokią žinutė kuriama apie studijas jų universitete?

O kuo KTU ypatingas? Kodėl aš kaip studentas ten turėčiau norėti studijuoti? Iš šios reklamos tikrai sunku spręsti.

Manau, kad KTU yra stiprus IT studijose ir tiksliosiose moksluose. Universitetas, kuriame galima paruošti stiprius, vėliau net labai reikalingus specialistus – technologijų srityje. KTU turėtų daugiau bendrauti su patraukliais darbdaviais kaip Barkeys ar Western Union, kurie čia Lietuvoje aktyviai ieško darbuotojų tose srityse. Koncentruotis ties technologijų inovacijomis ir pan. Gal būt net investuoti į tokių darbdavių pritraukimą į Lietuvą.

KTU turėtų komunikuoti tai, kas patrauklu jaunam žmogui ir kame universitetas iš tikro yra stiprus. Komunikuojant tokią žinutę būtų sustiprintos jau egzistuojančios teigiamos asociacijos. To ir palinkėčiau šiam universitetui – daugiau inovacijų ir tikslingesnės komunikacijos. Pirmiausia universitetas, turėtų išsiryškinti savo pozicionavimą, kaip bet kuri kita įmonė.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s