VISOS TEMOS

Google paieškos optimizavimas: Seo vs google adwords (I)

Google iš esmės pakeitė daugybę žmogaus gyvenimo aspektus. Vienas jų kaip ieškome produktų ar paslaugų. Todėl verslui labai aktualu optimizuoti savo matomumą, kad tiems, kuriems aktualūs jų pasiūlymai jie būtų lengvai randami google paieškoje.

Yra du pagrindiniai būdai: vienas jų organinė paieška (seo), kitas mokama reklama. Kuri labiau apsimoka? Vienpusiškai – SEO.

Pirmos keturios pozicijos google reklamos pagal paspaudimų skaičių maždaug atitinka 7-10 organinės paieškos poziciją.

organic-vs-paid-search

Nors daugybės tyrimų metų buvo įrodyta, kad seo arba organinė paieška sulaukia daug daugiau paspaudimų, tačiau verslai vis dėl toSEO yra labiau linkę investuoti į google reklamą nei į puslapių optimizavimą. Tikriausiai pagrindinė priežastis ta, kad reklamą yra paprasčiau perprasti nei įvaldyti gana miglotą optimizavimo meną.

Tiems kad vis dėl to pasiryšite investuoti į organinę paiešką labai patarčiau perskaityti “The art of SEO”

SEO knyga
The art of SEO

Šiek tiek statistikos

  • Net 72 % paspaudžia ant pirmos nuorodos, kuri pasirodo atitinkanti jų paiešką. Tik 25.5 % peržiūri visus paieškos radimus ir tik tada nusprendžia. Taigi labai svarbu būti pastebėtam pirmam.
  • 62 % žmonių peržiūri tik 1 paieškos puslapį. O net 90 % peržiūri daugiausiai 3 pirmus paieškos puslapius. Tai reiškia, kad jei nesi pagal tam tikrą raktažodį, bent jau pirmuose 3 psl. tavęs galima sakyti – nėra.

    images
    Google paieškos pamatomumas
  • Tik 43 % žmonių perką tą pačią dieną. Net 26 % perka po 3 ar daugiau dienų po paieškos.Tai reiškia, kad ROI ne taip lengvai pamatuojamas. Gali būti kad žmogus pamatęs jūsų reklamą užsuko į tinklapį ir nepirko. Tačiau grįžo jau tiesiai į jūsų puslapį ir galiausiai pirko.
Reklama

2 mintys apie “Google paieškos optimizavimas: Seo vs google adwords (I)

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s