VISOS TEMOS

SMS reklama

Mane asmeniškai visada erzino reklama mobiliajame telefone (SMS reklama), tačiau neseniai darbe atsirado galimybė įdiegti sms reklamą ir nusprendžiau, kad asmeninė nuomonė nebūtinai yra pretekstas atsisakyti šios galimybės. 

Pliusai

  • Žinutė pasieka gavėją realiu laiku.
  • Žmonės visada turi telefoną su savimi ir tai yra viena asmeniškiausių medijų.
  • Žmonės pamato visus SMS (tačiau labai galimas daiktas gali ištrinti  neperskaitę), kuriuos gauna ir žinutė turi daug mažesnę konkurenciją, nei tarkim elektroninis laiškas, nes žmonės sms gauna per dieną palyginus nedidelį skaičių. sms marketing

Minusai 

  • Labai limituotas simbolių skaičius per žinutę.
  • Negalima naudoti visuals.
  • SMS reklama labai nervuoja.
  • Žmonės labai nenoriai sutinka gauti reklama SMS

Pasvėrus pliusus ir minusus matoma, kad SMS reklama turi būtų labai didelį šansą būti pastebėta, tačiau taip pat labai didelį šansą būti tiesiog ištrinta. Tikriausiai dėl šios priežasties yra labai sunku pasverti ar reklama turėjo finansinės naudos. Net 95 proc. sms bus atidaryti, tačiau gali būti, kad visi atidarė sms tik tam, kad jį ištrintų. islamic-sms-marketing

Kad išvengti šios problemos tikriausiai reiktų labai pamatuoti komunikacijos naudą matuojant keik klientų atvedė būtent sms.

Iš kitos pusės galima daryti išvadą, kad žmones nervuoja reklama, nes sms yra labai asmeniška komunikacija, kur tikimasi, kad bus kreipiamasi tiesiogiai į juos. Teisingiausia būtų formuoti žinutę, kuri siūlytų aiškią naudą būtent tam žmogui ir siekti užmegzti asmeninį kontaktą. Siunčiant vienodą žinutę, kuri tiktų bet kam yra naivu tikėti gero rezultato. 

Reklama

1 mintis apie “SMS reklama

  1. Atgalinis pranešimas: IMPULS prekės ženklas – kaip turi atrodyti gera rinkodara | Marketingas ir reklama blogas

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s