Marketingo Idėjos · MARKETINGO PLANAVIMAS · MARKETINGO STRATEGIJA · VISOS TEMOS

Reklama vaikams arba puponautai vs angry birds

Maxima tikriausiai graužiasi nagus kad šiuo metu neturi savo puponautų, nes ne vienas pirkėjo krepšelis paskutiniu metu tikriausiai perbėgo į IKI, kur jaunuolių mamas vilioja mažyčiai žaisliukai – angry birds.

angry-birds-figurele-646130315239f2bd3719cKaip jau minėjau prieš tai straipsnyje apie Kinder, vaikai racionaliai nevertina žaisliuko vertės dėl to per juos yra labai lengva manipuliuoti jų tėvelius.

Šiandien pagalvojau, kad norint pasinaudoti šiuo marketinginiu triuku būtinas kolekcionavimo aspektas – turi būti galimybė rinkti, keistis su kitais, konkuruoti. O taip pat iš to išplaukia dar vienas svarbus aspektas, reikalingas produktas (arba IKI atžvilgiu tai paslauga), kuria žmonėms reiktų dažnai, reguliariai naudotis, t.y reikalingas dažnas pirkimas.

Taigi ne visi ir ne visada gali pasinaudoti šia gudrybe, bent jau ne taip efektingai kaip IKI.

Man taip pat paliko įspūdį jų skraidanti reklama – tikras reklamos, kur jos nesitikima pavyzdys. Dangus tikrai per mažai išnaudotas “kanalas“. Reklama visada geriausiai veikia ten kur jos nesitikima (vienas neseniai matytas pavyzdys Coca Cola reklama kasos praėjimas)

angry birds iki

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s