Marketingo Tendencijos · REKLAMOS FORMOS · VISOS TEMOS

Nuobodžios reklamos

Reklamu kopijavimas

Šį kartą norėčiau pakalbėti apie reklamos tradicijas, o tiksliau standartus, kur tam tikros prekių kategorijos reklamos atrodo labai panašiai.

Nežinau, kodėl ar dėl to, kad reklamos kūrėjai (kaip ir visi žmonės) yra linkę eiti saugiu, jau patikrintu keliu ar iš tikrųjų egzistuoja tam tikrai prekių grupei galiojantys efektyviausi principai??? Į šį klausimą ir pabandysiu sau atsakyti šiame straipsnyje. Tačiau tam tikrus dėsningumus, tendencijas galima pamatyti beveik visose prekių kategorijose.

Lūpų dažų reklamos

Geidulingos moters portretas – tikriausiai veikia geriausiai nes moterys dažosi lūpas norėdamos atrodyti patraukliau, t.y labiau gundančiai

Matosi pats produktas – čia prisimenu iš paskaitų yra labai svarbus aspektas reklamuojant prekes, kurias žmonės turi prisiminti pamatę, labiau nei prisiminti jų pavadinimą.

lupu dazai reklama

Alkoholio reklamos

Moters seksualumas yra dominuojanti priemonė – tikriausiai taip yra dėl to, kad daugeliui vaikinų ėjimas į baras/klubus, kur vartojami stiprieji gėrimai yra vieta, kur dažniausiai ieškoma vienos nakties nuotykių…

Alkoholio reklamos Alcohol Advertisement

Šampūno reklama

Čia dominuoja idealių plaukų gražių moterų portretai – gražūs plaukai labiausiai motyvuojantis rezultatasampuno reklama

Tai tik keli pavyzdžiai, tačiau žiūrint įvairias prekių kategorijas ima aiškėti, kad panašumai nėra tik noras kopijuoti, bet greičiau skirtingų priemonių efektyvumas. Todėl norint pasiekti gero rezultato derėtų atsižvelgti ir į per ilgą laiką susiformavusias vienos tam tikro prekių grupės tradicijas.

Tačiau kaip ir visur gyvenime lengvas kelias neatneša didelių laimėjimų. Tai kas originalu ir neįprasta, nors ir rizikinga gali nešti daug geresnį rezultatą.

Reklama

2 mintys apie “Nuobodžios reklamos

  1. Lūpos – bučiniui, tai kitaip ir nepareklamuosi, kaip tik geidulingai. Čia labai siaura kategorija. Alkoholis ir šampūnas yra plačios kategorijos ir čia galima reklamuoti labai įvairiai. Seksualumas, sveikata, įžymūs žmonės yra apskritai visos reklamos industrijos variklis. Tik dar galima pridėti naminius gyvūnus ir vaikus.

    1. Net atmetus tą faktą, kad kai kurie dalykai iš prigimties yra reklamos variklis: kaip noras būti geidžiamam, sėkmingam, sutaupyti ir t.t Sudėjus reklamas tam tikro produktų grupės viena prie kitos kartais sunku jas atskirti (daugiau panašumų nei skirtumų). Laikomasi tam tikrų principų. Pvz: laikrodžių reklamose dažnai rodyklės rodo apie 10:10. O juk reklamos tikslas turėtų būti išskirti produktą iš kitų.

      Bet aš manau, kad dažnai tiesiog susiformuoja tam tikros taisyklės, kurios veikia tam tikroje produktų grupėje. O sėkmingų pavyzdžių sekimas yra lengvesnis kelias nei bandyti kažka visai kitokio.

      Ir dažnai gaunasi taip, kad tie kurie bando kažką visai kitokio ir tampa tam tikro produkto lyderiais (pvz: haagen dazs, apple etc.)

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s