Pozicionavimas · VISOS TEMOS

Puikiai pozicionuotas produktas – Conchita Wurst

Conchita Wurst eurovizijaPati niekada nežiūriu Eurovizijos, tačiau iš kitų kalbų girdėjau tik apie dviejų šalių pasirodymus: barztotą Austrijos moterį/vyrą ir apie gamtos apdovanotas sviesto mušėjas (nežinau, kurią šalį jos atstovavo).

Apie atlikėjus ar garsenybes galima galvoti kaip apie savotišką produktą, kuris turi būti tinkamai pozicionuotas tam tikrai tiksliniai grupei. Žvaigždės turi turėti tam tikrus įsitikinimus, stilių, pomėgius, kalbėjimo manierą ir, žinomą, groti tam tikrą muzikos stilių. Dažnai atlikėjas turi atitikti daug kriterijų, kad patiktų tam tikrai grupei žmonių. Bendrai kalbant jis turi būtų vienas iš “savų“ ar toks, į kokį norėtų lygiuotis tam tikra tikslinė grupė žmonių.

Žvaigždės turi tam tikrą viešąją personą, kuri neretai neatitinka jų tikrojo aš. Taip – kuriamas prekės ženklas. Vienas geriausių pavyzdžių – Marilyn Monroe. Vienam matytam dokumentiniam filme (Love, Marilyn, 2002) pasakojama, kad Marlyn namuose būdavo visai kitokia asmenybė. Marilyn sukūrė sex’o simbolį, net eisena ar juokas buvo “strategiškai“ suplanuoti. 

prekės ženklas

Negana to, kad turi atitikti tam tikrus reikalavimus, bet kaip ir bet koks geras prekes ženklas turi save išskirti iš kitų. Kaip ir prekei, norint sukurti gerą prekės ženklą reikia nuoseklios komunikacijos (arba visų touch points), ir išskirtinumo. Mes tikimės, kad LADY GAGA šokiruos savo keistais rūbais, šokiais ar klipais ir jokiu būdų nesumaišytume jos su jokia kita atlikėja.

lady-gaga-2000-1281015136-view-0

Manau, kad šių metų Eurovizijos nugalėtoja/as buvo būtent tokia “prekė“, kuri idealiai tinkama Eurovizijai. Pirmiausia niekam ne paslaptis, kad didelė dalis Eurovizijos fanų yra būtent homoseksualai, kurie daugiausiai ir balsuoja. Taigi Conchita Wurst yra vienas/a iš tikrinės grupės (žmogus su kuriuo galima susitapatinti), o ir daina atitinka pilnai Eurovizijos standartus.

images

Taigi, kad būtent Conchita Wurst šiais metais laimėjo Euroviziją nėra joks netikėtumas. Įdomu tik ar tai strategiškai apgalvotas Austrų žingsnis ar sekmė?

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s